Dove kadınlara sesleniyor: "Güzel hissetmek senin elinde"

Dove kadınlara sesleniyor: "Güzel hissetmek senin elinde"
Dove kadınlara sesleniyor: "Güzel hissetmek senin elinde"
Güzellik üzerine yaptığı etkileyici projelerle öne çıkan Dove, dünya çapında yayına giren yeni filmiyle, kadınlara kendi güzelliklerini fark etmeleri ve sahip oldukları potansiyeli hatırlamaları için ilham veriyor.

Dove’un gerçekleştirdiği araştırmalar, kadınların yüzde 96’sının kendilerini güzel hissetmediğini ortaya koyuyor. Her kadının kendi güzelliğiyle gurur duyması gerektiğine, kendini güzel hissetmenin kişisel bir tercih olduğuna dikkat çeken Dove, “Güzel Hissetmek Senin Elinde” konsepti ile yayınladığı yeni filmi ile tüm kadınları kendilerini güzel hissetmeleri ve sahip oldukları potansiyeli fark etmeleri için cesaretlendiriyor.

Dove’un 5 ülkede çekilen yeni filmi; San Francisco, Shanghai, Delhi, Londra ve Sao Paolo’daki kadınların kendi güzellikleri hakkında görüşlerine yer veriyor. Kast kullanılmayan filmde, gerçek hayattan kadınlar kendilerini tanımlamak için “Güzel” ile “Ne güzel ne çirkin” seçenekleri arasında seçim yapıyor. Film kadınların sık sık kendi güzelliklerini fark etmekte zorlandıklarına ve “Güzel” seçiminin daha az yapıldığına dikkat çekiyor.

Dove’un “Güzel Hissetmek Senin Elinde” filmini www.youtube.com/user/dovetr adresinden izleyebilir, sosyal medyada #güzelhissetmekseninelinde hashtag’i ile siz de seçiminizi yapabilirsiniz. Kadınların tercihleri ve Dove “Güzel Hissetmek Senin Elinde” projesi kapsamında dünya çapında kadınların tercih ve deneyimleri hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmak için Tumblr’da dovechoosebeautiful.tumblr.com’u takip edebilirsiniz.

Dove Kıdemli Başkan Yardımcısı Steve Miles, “Kadınların birçoğu kendilerini ‘güzel’ olarak tanımlamasalar da, yüzde 80’i her kadının güzel olduğu bir nokta olduğunu kabul ediyor. Kadınların artık kendi potansiyellerini fark etmeleri gerekiyor. ‘Güzel hissetmek senin elinde’ mesajını vurgulayan yeni filmimiz, tüm kadınlarda kendi güzellikleri konusunda farkındalık yaratmayı ve kadınların kendilerini güzel olarak tanımlamalarını sağlamayı hedefliyor. Çünkü kadınlar kendilerini güzel bulduklarında, kendilerini daha mutlu ve daha özgüvenli hissediyorlar” diyor.

Dove Güzel Hissetmek Senin Elinde Film Yönetmeni Paul Dektor da, “Çekim sırasında kendilerini güzel olarak tanımlayan kadınların pozitif bir enerjiyle ışıldadıklarını gözlemledik. Herkesin içinde, kendi görüşlerini  başkalarının görüşlerinin, sosyal medyanın, popüler kültürün önüne geçirebilecek gücün olduğuna inanıyorum. Dove’un yeni filminin tüm kadınlara güzelliklerinin farkında olmaları için ilham vereceğini umuyoruz” dedi.

Dove, güzelliğin endişe değil özgüven kaynağı olduğu bir dünya yaratmayı hedefliyor. Kadınların güzellik kavramı ile pozitif bir ilişki geliştirebilmeleri için projeler yaparak, güzelliklerinin farkında olan kadınların gelecek jenerasyonları da pozitif yönde etkileyeceğini savunuyor. Marka 2015 yılının sonunda, geliştirdiği özgüven projeleri sayesinde dünyada 15 milyondan fazla gencin hayatına dokunmuş olmayı hedefliyor.

Dove Hakkında 

Türkiye, Dove ile 1993 yılında Dove Cream Bar’ın raflarda yerini almasıyla tanıştı. Bunu 1997’de yapılan duş jeli ve sıvı sabun lansmanları izledi. 2001 yılında Dove Deodorant, 2002 yılında ise Dove Body Silk ve Dove Saç Bakımı Serisi Türk tüketicisiyle buluştu. Bugün Dove; bir kadının banyoda ihtiyaç duyabileceği tüm ana kişisel bakım ürünlerini sunarak, bakımdan gelen güzelliği ortaya çıkarıyor.

İLANDIR