Bilecik TSO'dan "Müşteri ilişkilerinde modern yaklaşımlar" eğitimi

Bilecik TSO'dan "Müşteri ilişkilerinde modern yaklaşımlar" eğitimi
Bilecik TSO'dan "Müşteri ilişkilerinde modern yaklaşımlar" eğitimi
BİLECİK (AA) - Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası tarafından 2015 Yılı BEBKA Teknik Destek Programı kapsamında "Müşteri ilişkilerinde modern...

BİLECİK (AA) - Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası tarafından 2015 Yılı BEBKA Teknik Destek Programı kapsamında "Müşteri ilişkilerinde modern yaklaşımlar" eğitimi verildi.

Pamukkale Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. Selçuk Burak Haşıloğlu, TSO'da, üye, girişimci aday ve üniversite öğrencileri ile oda personelinin katıldığı eğitimde, müşteriyi sadece kendi üyeleri olarak görmemelerini, artan rekabet şartlarında ve değişen dünyada farklılaşmak, farklı düşünmek gerektiğini anlattı.

Müşteriyi anlamak için önceliklerini ve beklentilerini iyi saptanması gerektiğini anlatan Haşıloğlu, "Müşteriyi doğru anlamak, iyi analiz etmelisiniz. Müşterilerin duygularına, ruh hallerine göre istediğiniz şekilde onları yönlendirebilmek için, konuya onları da dahil etmek gerekiyor" dedi.

Gazi Üniversitesi öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Arıl Cansel de müşterinin algılarını iyi yönetilmesi, hitap ederken, verilen hizmetin ona yapıldığını, onun için var olduğunu iyi vurgulamak gerektiğini bildirdi.

Bilecik TSO Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Uzun ise müşteri ilişkileri yönetimi programlarının işletmeler için model oluşturduğunu, işletmelerin mevcut müşterilerini korumaları, gelecekte müşteri sadakati oluşturmaları ile müşteri davranışlarını anlayıp geliştirmeye yönelik uyguladıkları eğitimler sayesinde üye memnuniyeti sağlamak hedeflediklerini söyledi.