TREDAŞ'ta "Yeşil Ofis" dönemi

TREDAŞ'ta "Yeşil Ofis" dönemi
TREDAŞ'ta "Yeşil Ofis" dönemi
EDİRNE (AA) - Trakya Elektrik Dağıtım AŞ. (TREDAŞ), müşterilerinin elektrik enerjisini, yeterli, kaliteli ve sürekli şekilde almaları için...

EDİRNE (AA) - Trakya Elektrik Dağıtım AŞ. (TREDAŞ), müşterilerinin elektrik enerjisini, yeterli, kaliteli ve sürekli şekilde almaları için çalışmalarını aralıksız sürdürürken, sistemlerin işlevselliğini arttırmak ve sürekli iyileşen bir yapı kurmak adına Elektronik Belge Yönetim Sistemini (EBYS) devreye aldı.

TREDAŞ'tan yapılan yazılı açıklamaya göre, EBYS ile birlikte, şirket içi süreçlerin ve diğer kurumlar ile yapılan yazışmaların elektronik ortamda ilerlemesine olanak sağlandı. Süreçlerin elektronik ortama aktarılmasına başlanmasıyla, 'Yeşil Ofis' felsefesini benimseyen TREDAŞ, kağıt kullanım oranını ciddi ölçüde azalttı. Bunun yanında EBYS ile çalışanların evrak dolaşımından doğan iş gücü ve zaman kaybının da azalması ile verimliliğin artması sağlanmış oldu. TREDAŞ ayrıca, müşteriler ile yazışmalarını Elektronik ve Mobil imzalar ile yürüterek, müşterilerinin şikayetlerini interaktif kanallar üzerinden takip etmesine olanak sağladı.

TREDAŞ, Kasım ayında gerçekleşen yönetim sistemleri denetimlerinde başarı sağlayarak, Türkiye Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) onaylı Yönetim Sistemleri belgelerini almaya hak kazandı. TREDAŞ, Yönetim Sistemleri Kapsamında; 9001 Kalite Yönetim Sistemi, 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, 18001 İş Sağlığı Ve Güvenliği Yönetim Sistemi, 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ve 14001 Çevre Yönetim Sistemi standartları kapsamında 5 ayrı sisteme ait gereklilikleri sağlayarak belgelendirme çalışmalarını tamamladı.Sistemlerin güvenliğinin, güncelliğinin ve gelişiminin hızla devam ettiği TREDAŞ'da 2016 yılında devreye alınacak olan Sanal Arşiv Proje çalışmaları da hızla devam ediyor. Sanal arşiv ile şirket dokümantasyonunun ve müşteri evraklarının sayısallaştırılarak elektronik ortamlardan takibi ile şirket ve müşteri dokümanlarına hatasız ve hızlı erişim imkanı sağlanacak.

Açıklamada, görüşlerine yer verilen TREDAŞ Yönetim Sistemleri Sorumlusu Fatih Pervaneli, Elektronik Belge Yönetim Sistemi ile elden ele kağıt dolaştırmanın, kopyalamanın ve kaybolmanın, yanlış dosyalama ve dokümanları bulmak için zaman kaybının ortadan kalktığını belirtti.

Pervaneli, "Yönetim Sistemleri ekibimizle, kısa bir sürede Yönetim Sistemlerinin gerekliliklerini tüm birimlerin katılımını sağlayarak tamamladık. Yönetim Sistemleri ile kurumsallaşma çalışmalarına destek sağlanarak tüm şirket süreçlerinin diğer teknolojik yatırımlarla bütünleşmesi ve iş standartlarının sağlanması yolunda önemli adımlar attık. TREDAŞ, teknolojik alt yapısını her geçen gün güçlendirerek müşterilerine en iyi hizmeti vermek için çalışmalarını sürdürmektedir" şeklinde konuştu.