10 bin çocuğa 'küresel' bilinç

10 bin çocuğa 'küresel' bilinç
10 bin çocuğa 'küresel' bilinç

Unilever ve Tesco Kipa tarafından geliştirilen projenin Ankara etabı başladı.

ANKARA - Dünyanın önde gelen hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden Unilever ve Türkiye genelindeki doğa dostu hipermarketleriyle öne çıkan Tesco Kipa’nın, Milli Eğitim Bakanlığı ve TOÇEV işbirliğiyle hayata geçirdikleri ’Yarının İzleri’ projesi, Türkiye genelinde 10 bin ilköğretim öğrencisini küresel ısınma konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor. Ankara etabı, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik’in katıldığı bir toplantıyla başlatılan projeyle Unilever ve Tesco Kipa, çocukların önce bilinçlenmelerini, ardından da bu bilinci büyüklerle paylaşarak kamuoyunda güçlü bir sesin yükselmesine öncülük etmeyi amaçlıyor.
2008-2009 öğretim yılı ‘Yarının İzleri’ projesinin Ankara etabı, Bahçelievler’deki Nebahat Keskin İlköğretim Okulu’nda başlatıldı. Unilever Türkiye, Orta Asya, Kafkasya ve İran Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Karaca, “Unilever ve Tesco Kipa olarak, kamuoyunda güçlü bir sesin yükselmesini amaçlıyoruz. Şu ana dek projeyle toplam 3 bin çocuğa ulaştık; hedefimiz bu sayıyı 10 bine çıkarmak” dedi. Tesco Kipa CEO’su Simon King ise ‘yarına sahip çıkma’ bilinciyle hareket eden iki şirket olarak küresel ısınmayı durdurma savaşında birlikte hareket etme kararı aldıklarını ve sosyal sorumluluk projelerinin başına ‘küresel ısınmanın farkındalığını artırmak’ konulu projeleri yerleştirdiklerini kaydetti. (Radikal)