ABD PR Oscar'ı Greenactive'in

Greenactive Unilever Komili Klazomenai projesiyle ABD'de PR'ın Oscarı'nı aldı.

İSTANBUL - Greenactive Unilever Komili Klazomenai projesiyle ABD'de PR'ın Oscarı'nı aldı. Greenactive, Amerika Halkla İlişkiler Topluluğu PRSA'in (Public Relations Society of America) Silver Anvil ödülünü Unilever Komili için yarattığı Klazomenai projesi ile aldı. 9 Haziran'da ABD'nin New York kentinde düzenlenen gecede ödülünü alan Greenactive PR, böylece Silver Anvil'i ülkesine getiren ilk Türk PR ajansı unvanına sahip oldu.
ABD'deki en prestijli 100 etkinlikten biri gösterilen geceye Greenactive Yönetim Kurulu Başkanı Azade Başağa, Genel Müdür Ertuğrul Kale, Unilever Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Şenel Erim ve Ürün Müdürü Yasemin Balkanoğlu katıldı. Başağa, ödülü bu yıl ABD dışında alan tek ülkenin Türkiye olmasından duyduğu gururu dile getirdi. Unilever Komili için oluşturulan Klazomenai Projesi, İzmir Urla'da 2500 yıllık antik zeytinyağı işliğinin ayağa kaldırılarak, dönemin tekniğiyle üretime geçirilmesini ve PR çalışmalarını kapsıyor.