Aganigi'nin satışa etkisi yüzde 50

Fındık Tanıtım Grubu (FTG) tarafından hazırlanan 'Aganigi naganigi'li fındık reklamı, tüketimi yüzde 50 artırdı. Trabzon Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Sebahattin Arslantürk...

TRABZON - Fındık Tanıtım Grubu (FTG) tarafından hazırlanan 'Aganigi naganigi'li fındık reklamı, tüketimi yüzde 50 artırdı. Trabzon Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Sebahattin Arslantürk, reklam sonrası çerez tüketiminde önemli artış sağlandığını vurgularken, "Türkiye'de fındık tüketimi istenilen noktada değil, en az 2-3 katına çıkarılması lazım" dedi. Türkiye'de 550-600 bin hektar alan üzerinde üretimi yapılan fındık ile dolaylı ve dolaysız olarak 4 milyon kişiye gelir sağlıyor.