Arçelik Polonya'da zirveye oynuyor

Beyaz eşya sektöründe Avrupa'nın üçüncü büyük oyuncusu konumundaki Arçelik 2007'de Polonya'da Beko markası ile pazar payını yüzde 10'a çıkarmayı hedefliyor.

İSTANBUL - Beyaz eşya sektöründe Avrupa'nın üçüncü büyük oyuncusu konumundaki Arçelik 2007'de Polonya'da Beko markası ile pazar payını yüzde 10'a çıkarmayı hedefliyor. Dünyanın önemli ekonomi ve finans dergilerinden Forbes'ta yer alan habere göre, Beko markası, Polonyalı tüketicilerin yüzde 30'u tarafından tanınıyor. Polonya pazarında kendi fabrikalarında üretim yaparak rekabetçi fiyat politikalarıyla pazarı elinde tutan lider markalar arasında ciddi bir yer edinmeyi başaran Beko, beş yıl garanti hizmetini çamaşır, bulaşık makineleri, buzdolapları ve fırınlar için sunarak bir yeniliğe imza attı. Beko, Polonya'da yerli markalarla da fiyat ve teknolojik üstünlüğü açısından da rekabet edebilir durumda.