Ariel ve KEDV, bayramda 70 bin çocuğa 'temiz kıyafet' giydirecek

Ariel ve KEDV, bayramda 70 bin çocuğa 'temiz kıyafet' giydirecek
Ariel ve KEDV, bayramda 70 bin çocuğa 'temiz kıyafet' giydirecek

Eski mankenlerden Neşe Erberk le (sağda) üçüzleri Lara, Alin ve Selin in de destek verdiği Çocuklarımız İçin Bayramda Tertemiz Giysiler kampanyasında giysiler yeni gibi hazırlanacak.

Ariel, 'Çocuklarımız için bayramda tertemiz giysiler' kampanyası başlattı. Kampanyayla Ariel, küçülen giysileri toplayıp, yıkayarak ihtiyaç sahiplerine ulaştıracak. Kampanyaya Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı da destek oldu

İSTANBUL - Ariel, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı’nın (KEDV) desteğiyle ‘Çocuklarımız İçin Bayramda Tertemiz Giysiler’ kampanyası başlattı.
Kampanya kapsamında ağustos ayı boyunca 10 farklı şehirde bulunan alışveriş merkezlerinde 0-13 yaş grubundaki çocukların küçülen kıyafetleri toplanacak. Bu giysiler yaş ve cinsiyete göre ayrıştırıldıktan sonra Ariel tarafından temizlenip, ütülenecek. Yeni gibi tertemiz şekilde hazırlanacak giysiler daha sonra KEDV’in desteğiyle İstanbul, Adapazarı, Mardin ve Diyarbakır ’da ihtiyaç sahibi çocuklara ulaştırılacak. 

Küçülen el değiştirecek
Toplam 50 bin ile 70 bin civarında kıyafetin toplanması hedeflenen kampanyayla her yıl ‘küçülen’ giysiler el değiştirecek.
Kampanyayla Türkiye ’deki toplumsal dayanışma ve paylaşım geleneğine önemli bir katkı sağlamayı hedeflediklerini söyleyen P&G Türkiye Dış İlişkiler Direktörü Hayrünnisa Aligil, “Türk aile geleneğinde dayanışma çok önemlidir. Biz de süregelen bu yardımlaşma ve geleneğe Ariel markamızla destek olmak istedik” diye konuştu.
Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı’nın sözcüsü Berrin Yenice de, kampanyayla sadece doğudaki değil, İstanbul’daki ihtiyaç sahiplerine de ulaşacaklarını söyledi.
Ariel’in ‘Çocuklarımız için Bayramda Tertemiz Giysiler’ kampanyasının diğer sosyal sorumluluk projelerinden farklı olduğuna dikkat çeken Yenice, “Ariel’in kampanyasının en güzel tarafı pek çok ilden bağışlanan giysilerin yaş ve cinsiyet olarak ayrıştırılacak ve ihtiyacı olan çocuklara il farkı gözetmeksizin ulaştırılacak olması. Kampanyada giysilerin ayrıştırılmasında KEDV üyesi kadınlarımız çalışacak. Proje, ailelere hem maddi hem de manevi destek sağlayacak” diye konuştu.

10 ilde toplanacak
Eski mankenlerden Neşe Erberk’le üçüzleri Lara, Alin ve Selin’in de destek verdiği ‘Çocuklarımız İçin Bayramda Tertemiz Giysiler’ kampanyasında, İstanbul’da Cevahir ve Palladium Alışveriş Merkezi’nde, İzmit’te Dolphin AVM’de, İzmir’de Forum Bornova’da, Bursa’da Kent Meydanı AVM’de, İzmir’de Forum Bornova AVM’de, Ankara ’da Ankamall AVM’de, Adana’da Galleria AVM’de, Antalya’da Laura AVM’de, Gaziantep’te M1 Tepe AVM’de, Mersin’de Forum Mersin’de ve Samsun’da Yeşilyurt AVM’de giysiler toplanacak.
Kampanyaya ilişkin gelişmeler düzenli olarak internette www.kusursuztemizlik.com sitesinden izlenebilecek.

KEDV dört konuya odak
Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV), 1986’da kadınların yaşam kalitelerini iyileştirme çabalarını desteklemek amacıyla kuruldu. KEDV, kuruluşundan bu yana kadınlar açısından öncelikli olduğuna inandığı dört temel konuda; ‘Erken Çocukluk Eğitimi’, ‘Ka-pasite Geliştirme’, ‘Ekonomik Güçlendirme’, ‘Afete Hazırlık’ programları geliştirerek uyguluyor.
Türkiye’nin ilk mikro-kredi kurumu Maya’nın da kurucusu olan Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı ayrıca ‘Her Mahalleye Bir Yuva’ hedefiyle yürüttüğü çalışmalarıyla, şimdiye kadar İstanbul, Sakarya, Kocaeli, Düzce, Diyarbakır, Mardin gibi 12 ilde, her yıl 2 binden fazla kadın ve çocuğun yararlandığı 24 kadın ve çocuk merkezi açtı. 

P&G’de 138 bin çalışan
P&G markaları, günde 3 milyar kez dünya tüketicileriyle buluşuyor. 138 bin çalışanıyla dünyanın 80’den fazla ülkesinde faaliyet gösteren P&G, Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Pringles, Folgers, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Actonel, Duracell, Olay, Head&Shoulders, Wella, Gillette ve Braun gibi markalarıyla dünyada hızlı tüketim malları sektöründe etkin bir firma. (Radikal)