Autoshow'a 'eşli' hücum

Autoshow'a 'eşli' hücum
Autoshow'a 'eşli' hücum
Autoshow'da 29 Ekim tatiline bir de haftaiçi eşle gelene iki bilet 10 lira kampanyası eklenince iki saatte 20 bin kişi ziyarey etti.
Haber: İLKER PEHLİVAN - ilker.pehlivan@radikal.com.tr / Arşivi
MEHMET ALİ KANTARCI / Arşivi

İSTANBUL - İstanbul Autoshow 2010 açıldığının ilk günü ziyaretçi akınına uğradı. Hava şartlarına rağmen Yeşilköy’deki CNR Fuar Merkezi’ne giden yolda havaalanı sapağına kadar yoğun bir trafik oluştu. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı tatiline, eşiyle gelene iki biletin 10 lira olduğu kampanya eklenince fuarın ilk gününde rekor kırıldı. Açılış saati 12.00 olan fuar için ziyaretçiler saat 10.00’dan itibaren kapılarda beklemeye başladı. Fuarın açılışından iki saat sonra ziyaretçi sayısı 20 bini buldu.


Yüzlerce araç içeriye girebilmek için uzun kuyruklar oluştururken aynı yoğunluk ziyaretçilerin turnike geçişlerinde de gözlendi. Özellikle kampanyadan faydalanan ziyaretçilerin eş ve çocuklarıyla geldiği fuarda ziyaretçi kuyruğu 300 metreye ulaştı. Yoğunluk nedeniyle araçlarını fuar merkezine yakın yerlerde bırakan ziyaretçiler salonlara yürüyerek gitti. CNR yetkilileri, ‘Metro kullanın’ diyor.

Çinli Chery, Dubai şeyhlerinin bineceği 100 adet Tiggo limuzin işini geri çevirince Türkiye distribütörü Mermerler talip oldu. Mermerler bir Türk şirketle anlaştı ve Tiggo limuzin üreteceğini açıkladı. İhaleye Çinli marka yerine Mermerler girecek.

Fuarın ilk gününde işadamı Ali Ağaoğlu’nun toplam 1.1 milyon euroya satın aldığı Bentley ve Rolls Royce’dan sonra Porsche showroomunun en pahalı modeli olan 911 Turbo S de 300 bin euroya satıldı. Porsche Türkiye Genel Müdürü Anıl Gürsoy bu modelin liste fiyatının 360 bin euro olduğunu ancak fuara özel indirimle 300 bin euroya sattıklarını söyledi.

ABD’ye ihraç edilen ilk Türk malı araç olan Transit Connect, kasımda altı eyalette taksi olarak yola çıkıyor. Ford Otosan, ABD’de New York taksi ihalesinin sonucu açıklanmadan önce ABD’ye taksi ihracatına başlıyor.

Chevrolet Türkiye, 2011’in ortasında Camaro’yu getiriyor. Şimdiye kadar 20 bayiinden bu model için sipariş alan Chevrolet Türkiye’den fuarın VIP gününde 20 kişi daha Camaro istedi.

Autoshow’da 29 Ekim tatiline bir de ‘hafta içi eşli gelene iki bilet 10 lira’ kampanyası eklenince iki saatte 20 bin ziyaretçi akın etti.(Radikal)

bigPara.com

    ETİKETLER:

    Euro

    ,

    Türkiye

    ,

    İstanbul