Aygaz'ın gözü Avrupa'da

Aygaz Genel Müdürü Mehmet Ali Neyzi, Aygaz'ın, 2004 yılını olumlu bir yıl olarak geride bıraktığını söyledi. Geçen yıl toplamda hedeflenen programlarını aştıklarını ifade eden Neyzi, yurtiçinde Aygaz markasını yeniden konumlandırdıklarını anlattı.

İSTANBUL - Aygaz Genel Müdürü Mehmet Ali Neyzi, Aygaz'ın, 2004 yılını olumlu bir yıl olarak geride bıraktığını söyledi. Geçen yıl toplamda hedeflenen programlarını aştıklarını ifade eden Neyzi, yurtiçinde Aygaz markasını yeniden konumlandırdıklarını anlattı. "Markamıza enerji kattık" diyen Mehmet Ali Neyzi, tüp ve otogaz sektörünü birleştirerek bir kampanya yaptıklarını ve bu kampanya sayesinde tüketiciyle daha sıcak ilişki kurma fırsatı bulduklarını söyledi.
Geçen yıl ayrıca yurtdışı faaliyetlerini de artırdıklarını anlatan Neyzi, "Uzun vadeli planlarımızı gözden geçirdik. LPG'nin dünyada büyümesini görüyoruz. Özellikle doğalgazdan da LPG üretilmeye başlandığı için biz de bu büyümenin içinde hem Türkiye'de hem yurtdışında, özellikle Batı Avrupa'da varlığımızı artırma gibi stratejik kararlar aldık" dedi. Aygaz'ın geçen yılı 1 milyar avroya yakın ciroyla kapattığını, bu yıl ise bu rakamı geride bırakacaklarına inandıklarını ifade eden Neyzi, Aygaz'ın yıl sonunda yurtdışı pazar faaliyeti yüzde 15'ten 20'ye çıkabileceğini vurguladı.