Bisse'nin gözü Ortadoğu'da

Bundan birbuçuk yıl önce başlattığı yeniden yapılanma dönemi sonrasında hem ürün portföyünü, hem mağazalarını hem de idari yapısını yenileyen Bisse'nin hedefi dünyanın sayılı birkaç markasından biri olmak.
Haber: SATFİYE YUVA KİREÇCİ / Arşivi

İSTANBUL - Bundan birbuçuk yıl önce başlattığı yeniden yapılanma dönemi sonrasında hem ürün portföyünü, hem mağazalarını hem de idari yapısını yenileyen Bisse'nin hedefi dünyanın sayılı birkaç markasından biri olmak.
Yıllardır erkek gömleği denince ilk akla gelen marka olduklarını söyleyen Bisse Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Kefeli, "Yeniden yapılanma sonrasında gömleğin dışına çıkarak, triko, takım elbise, kravat, kemer ve son olarak ayakkabı da üretip satmaya başladık. Koleksiyonu genişletme kararımızda dünyada trendin bu yöne doğru kayması etkili oldu. Bu durum mevcut müşterilerimizin hoşuna giderken yeni müşteriler kazanmamızı da sağladı. Eskiden yurtdışından özellikle İtalya'dan alışveriş eden insanlar şimdi Bisse'yi tercih ediyor" diye konuştu.
Bisse için kalite, trend ve rahatlığın çok önemli olduğunu belirten İbrahim Kefeli, "Biz yıllardan buyana son derece kaliteli ve moda yaratan ürünlerimizle gerek Türkiye'de gerekse yurtdışında tanınan bir markayız. Bundan sonraki amacımız kaliteli ve modern giyinen Bisse erkeğini rahat da ettirmek. Örneğin bizim takım elbisemizi giyen bir erkeğin kravatını gevşeterek basket potasına top atmasını da istiyoruz. Bu nedenle kumaş seçimi konusunda çok hassasız. Ürünlerimiz son derece kaliteli, şık ve rahat olmasına rağmen uygun fiyatıyla dikkat çekiyor. Bugün bir erkek baştan ayağa Bisse giyinmek isterse 600 ile 1000 YTL arasında bir fiyat ödemesi yeterli" açıklamasında bulundu.
33 mağazası var
İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya'nın da aralarında bulunduğu birçok şehirde toplam 33 Bisse mağazasının olduğunu belirten İbrahim Kefeli şöyle devam etti:
"Bu mağazaların 27 tanesi bize ait, altı tanesi de bayi. Ayrıca ürünlerimiz 200'ün üzerinde corner'da tüketiciyle buluşuyor. Son bir buçuk yılda içinde pek çok alternatif imkânı sunan konsept mağazacılığı benimsediğimiz için yurtdışına da bu şekilde açılmayı planlıyoruz. Yurtdışından da konsept mağaza açmamız konusunda yoğun talep geliyor. Şu anda Hintli bir grupla görüşme halindeyiz. Bugün anlaşma imzalasak 30 mağazayı ayna anda açarız."
Yurtdışına çıkmak için acele etmediklerini ifade eden Kefeli, "Olmamız gereken her yerde olmak istiyoruz. Müşterilerimiz 2006'dan
itibaren yurtdışında da Bisse mağazalarını görebilecek. Biz ilk olarak Eski Doğu Bloku, Afrika ve Güney Asya ülkeleriyle İran, Irak ve Birleşik Arap Emirlikleri'nde mağaza açmak istiyoruz. Buralarda büyük potansiyel var. Tüketimin neredeyse durma noktasına geldiği Avrupa pazarına girmeyi düşünmüyoruz. Ama ABD'de kendimiz mağaza açacağız" dedi. Alışveriş merkezleri konusuna da dikkat çeken Kefeli, "Yanlış yapılan alışveriş merkezleri hem israfa neden oluyor, hem de cadde mağazacılığına zarar veriyor" diyerek sözlerini tamamladı.
Eğitim kampanyasına destek
Yaptığı sosyal çalışmalarla tanınan Bisse, 'Baba Beni Okula Gönder' kapanyasına da destek veriyor. Bisse, Türkiye'deki 33 mağazasında, haziran ayında, 1 hafta boyunca yapılacak satışların cirosunun yüzde 10'unu kampanyaya bağışlıyor. Okula gönderilmeyen kız çocuklarına destek veren Bisse, Babalar Günü sayesinde kampanyaya aktarılan gelirin fazla olmasını planlıyor.