Boğaziçi Üniversitesi Brandmarker Marketing Challenge'ı düzenliyor

Boğaziçi Üniversitesi Brandmarker Marketing Challenge'ı düzenliyor
Boğaziçi Üniversitesi Brandmarker Marketing Challenge'ı düzenliyor
Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü Satış ve Pazarlama Alt Kurulu bu sene 19. su düzenlenecek olan Brandmarker Marketing Challenge'ı düzenliyor.

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü Satış ve Pazarlama Alt Kurulu bu sene 19. su düzenlenecek olan Brandmarker Marketing Challenge’ı düzenliyor. Üniversite kampüslerinden, ileride bölgesel,  ulusal alanda marka ve pazarlama alanında tanınacak genç pazarlamacıları açığa çıkarmayı ve desteklemeyi amaçlayan Brandmarker Marketing Challenge’ın  süreci ve takvimi ise şu şekildedir:

 Brandmarker – Boğaziçi Üniversitesi Pazarlama Yarışması 2 aşamadan oluşuyor:

2 Kasım – 29 Kasım tarihleri arasında etkinliğin resmi web sitesinden online olarak yarışma başvuruları  alınmaya başlayacaktır. Bu aşamada yarışmacılardan başvuru formunda gruba ait kişisel bilgilerinin yanı sıra basic bir case’i çözmeleri beklenmektedir.

Gelen başvurular;  Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü Yönetim Kurulu ve Satış ve Pazarlama Alt Kurulu ve konuyla ilgili iş dünyasından isimlerin olduğu bir komisyon tarafından değerlendirilecektir.

Değerlendirme sonucu başvurusu kabul edilen, yeterlilik durumuna göre 32 Grup 1 Aralık tarihinde açıklanacak ve bu gruplar1 Aralık – 7 Aralık tarihleri arasında online olarak gerçekleştirilecek ön elemeye katılım hakkına sahip olacaktır. 

1 Aralık tarihinde ana sponsorumuz tarafından ön eleme brief’inin verilmesiyle başlayacak olan online ön eleme süreci 10 Aralık’ta finale katılmaya hak kazanan 8 grubun açıklanmasıyla son bulacaktır.

Final günleri 18-19-20 Aralık tarihlerinde gerçekleşecektir. 18 Aralık günü yarışmacılara alanında uzman , iş dünyasının önde gelen isimleri tarafından pazarlama eğitimleri verilecektir. Aynı gün içinde ana sponsor tarafından final case’i açıklanacak ve yarışmacılar birlikte çalışacakları pazarlama dünyasının genç ve dinamik bireylerinden oluşan mentorları ile tanışacaklardır.

 

19 Aralık tarihinde mentorları ile birlikte pazarlama kampanyaları ve sunumları üzerinde çalışma şansı bulacak yarışmacılar 20 Aralık’ta sunumlarını yapıp birbirinden farklı ödüller için yarışacaklardır. Değerlendirme heyetinin belirlediği ilk 3 grup ve tüm ana etkinlik katılımcıları birbirinden farklı ödüller alacaktır.

19. Brandmarker Marketing Challenge,  kazananlar ve ödül alanlar açıklandıktan sonra network kokteyli ile son bulacaktır.

Ana sponsorluğunu ETİ’nin üstlendiği Brandmarker Marketing Challenge’ın diğer destekçileri Vestel, Koton, Spotify, CarrefourSA,  Bloomberg Businessweek , Harward Business Review, Saffron Consultancy  MediaCat, MediaNet, Dekatlon Buzz ve Marka Konseyi’dir.

Brandmarker’ın değerlendirme heyetinde halihazırda  Özlem Ergazi, Nüzhet Algüneş, Pelin Özkan, Tolga Akçura, Tarık Köni, Kaan Varnalı, Turgay Adıyaman, Evren Aksoy, Serdar Turan, Güven Borça, Banu Birgücü, Rima Erdemir, Melis Kaplan gibi isimler bulunmaktadır.

Brandmarker’ın mentor ekibinde ise hali hazırda Koray Özdemir, Necip Murat, Volkan Kırtök, Serhan Ok ve Ümit Üzkan gibi isimler bulunmaktadır

Brandmarker Marketing Challenge Ödülleri ise şu şekildedir.

-Yurtdışı Eğitim ve Gezi

-Staj fırsatları

-Workshadowing

-Vestel Venüs Akıllı Telefon

-Coaching Desteği

-Pazarlama dergi abonelikleri

-Spotify Premium Üyeliği

-Çeşitli Hediye Çekleri

bigPara.com