Boyner, 'kalbe dokunacak'

Boyner Büyük Mağazacılık, çalışanlar, müşteriler ve iş ortakları ile ilişkileri daha da güçlendirmek...

İSTANBUL - Boyner Büyük Mağazacılık, çalışanlar, müşteriler ve iş ortakları ile ilişkileri daha da güçlendirmek, kurum içi ve kurum dışı, insani fayda sağlayan değerlere sahip çıkmak ve bu değerleri desteklemek amacıyla 'Müşterinin kalbine dokun' sloganıyla bir dizi yeni projeye başladı. Şirketten yapılan açıklamada, "Boyner, sivil toplum örgütleriyle işbirliği içinde ortak projeler geliştirmenin yanı sıra, tüm çalışanlarının da katılımıyla mağazalarında müşterilerine özel sürprizler ve fırsatlar sunarak, yarışmalar ve oyunlar hazırlayarak, sıcak bir aile ortamında Türk tüketicisinin 'kalbine dokunmaya' devam edecek" denildi. Açıklamada ayrıca projelerin, Boyner şirketini 'insani duygulara önem veren, müşterisini anlayan Türkiye'deki en güçlü temsilcisi olma' hedefine yaklaştıracağı belirtildi.