Bu konferansa Mor Çatı'ya bağış yapmayan katılamıyor!

Bu konferansa Mor Çatı'ya bağış yapmayan katılamıyor!
Bu konferansa Mor Çatı'ya bağış yapmayan katılamıyor!
Kamuoyu araştırmalarındaki yenilikler Ipsos tarafından masaya yatırılıyor. Dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinin kurucularının ve uzmanlarının katılacağı konferansın bir özelliği de, konferansa kayıt yaptırabilmek için Mor Çatı'ya bağışta bulunma zorunluluğu getirilmesi

RADİKAL - Seçim dönemlerinde özellikle kamuoyunun dikkatini verdiği kamuoyu araştırmaları, Türkiye 'nin önde gelen araştırma şirketlerinden Ipsos tarafından masaya yatırılıyor.

4 Haziran günü düzenlenecek konferansta araştırma sektörünün dünyada önde gelen isimleri, sektörün yıkıcı yeniliklerini, Tükiye'de canlı anlatımlarla, interaktif ortamda tartışacak. Konferansın önemli bir özelliği de sosyal proje konusu olarak "kadına şiddetle mücadele" olması.
Ayrıca Ipsos araştırma şirketi sosyal projesi ile "Mor Çatı"nın da çözüm ortağı oluyor.

Vural Çakır

Konferans katılımcıları önce Mor Çat'ının banka hesap numarasına bağışta bulunuyor, ardından dekont bilgisi ile konferans kayıtları alınıyor. 

Konferans Başkanı Vural Çakır, düzenledikleri etkinliği şöyle anlattı: “Araştırma artık kabuk değiştiriyor. İstatistik rakam üretmekle sınırlı bir alan olmaktan çıkıyor. Pazarlama, ekonomi ve sosyal hayatın doğru yönlendirilmesini esas alacak şekilde veri kullanımını sağlayan bir alana dönüşüyor. Veriyi de bu perspektifin içine yerleştirerek üretmesi gerekiyor.  Bu yıl altıncısı düzenlenen Araştırmada Yenilikler Konferansımızın programını araştırmanın bu büyüyen değerine koşut bir programla oluşturduk. Ayrıca, bu yıl 25.yılını kutlayan Mor Çatı’ya da bu vesile ile destek yaratma olanağı bulduğumuz için mutluyuz ”

DÜNYACA ÜNLÜ İSİMLER GELİYOR

Konferansta her işini kendi yaptığı küçük bir araştırma şirketini dünyanın en büyük kuruluşlarından birisi yapan Didier Truchot, Ebru Baki ile  araştırmadaki değişimin yanı sıra  kişisel başarı notlarını paylaşacak. Konferans Başkanlığını yapan Vural Çakır ömrünü doldurmasına rağmen bir türlü vedalaşılamayan araştırma yaklaşımları ile yolların nasıl ayrılması gerektiğini  aktaracak. Ralf Ganzenmueller müşteri iletişiminin nasıl kesintisiz bir sisteme dönüşebileceğini,  Gerry Hahlo  marka reklam performans ölçümlerinin yeni medya ortamında sıkıcı rakamlardan yaratıcılığa doğru nasıl yönlenebileceğini anlatacak.

Son yıllarda inovasyon her Konferansın ortak konusu; Carlo Stokx neden büyük şirketlerin inovasyon yapmakta zorlandıklarını, gelişmekte olan ülkeler ve küçük şirketlerin  araştırmada yeniliklerde nasıl  daha başarılı olabileceklerini paylaşacak. Dr. Mustafa Balkaya ise “neuroscience” başlığı ile gündemimize giren uygulamaların teknik ve etik geçerliliğini yorumlayacak.

Seçime çok az kala yapılacak Konferans’ta  Ferhat Boratav’ın  yönetiminde Gideon Skinner, Dünya’da siyasi araştırmaların örneklemeden analize değiştirdiği yönleri örneklerken, Prof. Deniz Ülke Arıboğan ve Murat Yetkin nasıl bir Türkiye siyasi yapısının bizi beklediğini tartışacaklar.  Pazarlama yöneticileri için önümüzdeki dönemin ekonomik gelişmelerini doğru yorumlamak hayati önem taşıyor.  Uğur Gürses, Prof. Kerem Alkin ve Sidar Gedik 2015 ikinci yarısı ve 2016 yılına yönelik iş planlarını etkileyecek ana senaryoları veriler kullanarak  konuşacaklar.

Araştırma’da Yenilikler Konferansı Four Seasons Bosphorus Oteli’nin bahçesinde Ipsos 40.yıl kokteyli ile sona erecek. Kokteylde Ayhan Sicimoğlu ve Latin All Stars konuklarla birlikte olacak.

 

bigPara.com