Bundesliga Basketbol Ligi'ne sponsor olan Beko, Almanya'da atağa kalkıyor

Bundesliga Basketbol Ligi'ne sponsor olan Beko, Almanya'da atağa kalkıyor
Bundesliga Basketbol Ligi'ne sponsor olan Beko, Almanya'da atağa kalkıyor

Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu (sağdan ikinci) ve Beko BBL Genel Müdürü Jan Pommer (solda) anlaşma imzaladı.

Türkiye Basketbol Ligi'nin sponsoru Beko, şimdi de Alman basketbol ligi 'Basketball Bundesliga'ya ismini vererek, ana sponsor oldu. Altı yıllık anlaşmanın rakamsal değeri açıklanmadı

İSTANBUL - Arçelik A.Ş.’nin uluslararası markası Beko, Avrupa’nın en önemli basketbol liglerinden ‘Basketball Bundesliga’ya ana sponsor oldu. ‘Basketball Bundesliga’, 2009/2010 sezonunun başlamasıyla birlikte ‘Beko Basketball Bundesliga’ (Beko BBL) ismini alacak. Altı yıl boyunca geçerli olacak olan sponsorluk anlaşmasıyla hem Beko markasının hem de Almanya Basketbol Ligi’nin bilinirliğinin artırılması hedefleniyor. Dünyada 100’den fazla ülkede satışa sunulan Beko, altı yıl boyunca geçerli olacak sponsorluk anlaşmasıyla, BBL All-Star Day, BBL Top Four ve BBL Şampiyonlar Kupası’nın da sponsoru oldu. 

Türkiye Ligi’yle başladık
Sponsorluğun duyurulması amacıyla Almanya’nın Frankfurt şehrinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Beko’nun ‘dinamik, eğlenceli ve genç’ karakterinin basketbolun doğasıyla özdeşleştiğine inandıklarını belirterek, “Beko, basketbol yatırımlarına 2006 yılında Türkiye Basketbol Ligi’ne sponsor olarak başladı. Lig üç yıldır Beko Basketbol Ligi olarak oynanıyor. Geçtiğimiz günlerde Çin’de düzenlenen ‘2009 FIBA Asya Basketbol Şampiyonası’ ve Polonya’da gerçekleşen ‘Eurobasket 2009’ ana sponsorluklarıyla basketbola desteğimizi uluslararası boyuta taşıdık” dedi.
Son olarak geçtiğimiz günlerde dört yılda bir yapılan ve dünyanın en güçlü takımlarını bir araya getirecek 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası’nın ‘Presenting Sponsor’u olarak basketbol yatırımlarını en üst seviyeye taşıdıklarını kaydeden Çakıroğlu, şimdi ise dünyanın önemli liglerinden biri olan Basketball Bundesliga ile Beko markası arasında uzun soluklu bir işbirliğine imza attıklarını ifade etti. Levent Çakıroğlu, “Bundesliga ile yaptığımız işbirliği, Beko markamızın hedef kitlesiyle etkili iletişimini sağlamak için mükemmel bir fırsat sunuyor. Almanya’daki faaliyetlerimizi geliştirmeyi, daha fazla tüketiciye ulaşabilmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

‘İki taraf da kazanacak’
Beko Basketball Bundesliga Genel Müdürü Jan Pommer ise, şunları söyledi: “Beko markası, bizimle ortak bir hedefi basketbol ligini ve Beko adını Almanya’da daha popüler bir hale getirme hedefini paylaştılar. Her iki tarafın da kazanacağı bir anlaşmaya vardık.” 

Sponsorlu ilk maç cumartesi
‘Beko Basketball Bundesliga’ ismi altında oynanacak ilk oyun, 3 Ekim 2009 Cumartesi günü, Almanya Şampiyonu EWE Baskets Oldenburg ve ikinci sıradaki Telekom Baskets Bonn arasında Oldenburger EWE Arena’da gerçekleşecek Şampiyonlar Kupası karşılaşması olacak.
Cumartesi akşamı saat 19:30’da başlayacak olan karşılaşmada, Beko markası yalnızca zeminde ve formalardaki Beko-BBL logosuyla değil, aynı zamanda döner tanıtım panolarında da tanıtılacak.
Beko, karşılaşmaların ilk gününden itibaren, özellikle oyuncuların formalarında, döner reklam panolarında, arka panolarda ve zemine yapıştırılan plaketlerde olmak üzere Beko-Basbetball Bundesliga Ligi’nin 18 basketbol salonunda yer alacak. Hatta kısa bir süre içinde Spalding marka topta bile ortak logo bulunacağı belirtiliyor.(Radikal)


    ETİKETLER:

    Basketbol