Byron pazarda hızlanıyor

Byron Computer, dünyada ilk defa uygulanan bir yöntemle oyuncusundan, set görevlisine kadar kimsenin farkında olmadan 'reality şov' tarzında çekilen reklam filmiyle pazarda atağa kalkıyor.

İSTANBUL - Byron Computer, dünyada ilk defa uygulanan bir yöntemle oyuncusundan, set görevlisine kadar kimsenin farkında olmadan 'reality şov' tarzında çekilen reklam filmiyle pazarda atağa kalkıyor. Üç gün boyunca bir platoda çekilen ve oyuncu Cengiz Küçükayvaz dahil olmak üzere yaratıcı ekip dışında kimsenin senaryoyu bilmediği reklam filminin çekimi gizli kameralarla gerçekleştirildi. Film çekiminde yaratıcı ekip dışındaki herkes kamera şakalarına maruz kaldı.
Yapılan yeni reklam kampanyasıyla Byron'ın yeni PC'lerini pazara tanıtmayı ve pazardaki paylarını büyütmeyi hedeflediklerini söyleyen Byron Computer Genel Müdür Yardımcısı Yetkin Şekeroğlu, "2005 yılında pazarda ilk beş marka arasında olmayı planlıyoruz. 2008 yılında ise ilk iki markadan biri olmayı hedefledik. Bu hedeflere ulaşmak için markamıza yönelik çalışmalarımızı artırdık" dedi.
Byron'ın aslında Türkiye'nin yedi sistem üreticisinden biri olduğuna değinen Yetkin Şekeroğlu, "Artık pazarda masa üstü ve dizüstü bilgisayarlarımızla da varız. 2004 yılında 13 milyon dolar olan ciromuzu bu yıl 28 milyon dolara çıkaracağız. Özellikle Anadolu'da rekabetçi fiyat politikamız sayesinde güçlü bir pazar payına sahibiz" diye konuştu.