Çağrı merkezi iş yaratıyor

İSTANBUL - Bankaların çağrı merkezlerinde istihdam edilen personel sayısı 2010 yılı Haziran ayı itibarıyla 6 bin 229 kişiye ulaştı. Çağrı merkezlerinde çalışanların yüzde 74’ü kadınlardan oluşurken, bu oran müşteri temsilcilerinde yüzde 76, destek hizmeti veren personelde yüzde 66 ve yöneticilerde yüzde 65 olarak belirlendi. 

22 banka yer aldı
Bankaların çağrı merkezlerinde, 2010 yılının ikinci çeyreğinde muhasebe kaydı yaratan finansal işlem sayısı 2.8 milyon adet, finansal işlem hacmi toplamı 4.1 milyar TL oldu. Türkiye Bankalar Birliği, Haziran 2010 Çağrı Merkezleri İstatistiklerini açıkladı.
Raporda yer alan istatistikler, çağrı merkezi hizmeti veren 22 bankanın bilgisinden oluştu. Rapora göre bankaların çağrı merkezlerinin bu yılın ikinci çeyreği itibarıyla 2.8 milyon adet muhasebe kaydı yarattığı belirtildi. (anka)