Cen Grup İletişim, BEI ile yeniden liderlik hedefliyor

Cen İletişim ile New York merkezli B.E. International (BEI) reklamcılık sektörüne yeni bir sinerji getirmek amacıyla işbirliği yaptı.

İSTANBUL - Cen İletişim ile New York merkezli B.E. International (BEI) reklamcılık sektörüne yeni bir sinerji getirmek amacıyla işbirliği yaptı.
İşbirliği hakkındaki bilgi toplantısına BEI Yönetim Kurulu Başkanı Shadi Bteddini, BEI Avrupa Bölge Direktörü Talal Thabet, Cen İletişim Grup Şirketleri Başkanı Nazlı Keçili Öztarhan Cen Grup Murahhas Üyesi Faruk Atasoy ve Cen Grup'un Onursal Başkanı Nail Keçili katıldı.
Shadi Bteddini, işbirliği ile markaların birbirine faydalı olacağını belirtti. Talal Thabet, "Yurtdışında marka olan yerel şirketlere vereceğimiz hizmette bu işbirliği bize avantaj sağlayacak. Bu markalar da Çin, Hindistan, Brezilya ve Türkiye gibi ülkelerden çıkıyor. Ancak esas hedefimiz Türkiye pazarı. Türk firmalarının markalaşmasına önem veriyoruz. Cen Grup Onursal Başkanı Nail Keçili'nin üç yıl aradan sonra aramıza dönmesi de bu işbirliğinde önemli bir unsur. Türkiye dışındaki pazarlar arasında örnek vermek gerekirse Dubai'de birlikte çalışabileceğimizi düşünüyorum" dedi.
Dünyada beş kıta üzerindeki 42 ülkede ofisleri bulunan BEI'nin toplam cirosu 2 milyar dolar civarında. Bu rakam Türkiye'nin reklam bütçesine denk. Cen Grup Murahhas Azası Faruk Atasoy, BEI işbirliğinin Cen Grup'a büyük bir güç kazandıracağına inandığını belirterek, "Cen, 36 yıllık geçmişi boyunca 8 bin markaya imza atan 10 bini aşkın reklam ve tanıtım filmi gerçekleştiren, 20 yıl süreyle Türk reklam endüstrisinde vergi rekortmenliğini elinde bulunduran bir şirket. BEI ibirliğiyle yine zirveyi hedefliyoruz" diye konuştu.
Ciro üçe katlanacak
Nazlı Keçili Öztarhan da yılın ilk altı ayında 20 milyon dolar ciro yaptıklarını, yıl sonuna kadar bunu üçe katlamak gibi iddialı bir hedefleri olduğunu söyledi.