Chevrolet Türkiye hızla büyüyor

Chevrolet Türkiye hızla büyüyor
Chevrolet Türkiye hızla büyüyor

Chevrolet, 2004 yılında girdiği Türkiye pazarında bayilik teşkilatını hızla büyütürken, satışlarını da aynı oranda artırmaya devam ediyor.

16 Şubat 2004'te 23 bayilikle Türkiye pazarına giren Chevrolet, bu yıl açılan yeni satış ve servis noktalarıyla 50'ye ulaştı. Pazar payını da yüzde 39 artırdı

İSTANBUL - 2004 yılında Türkiye pazarına giren General Motors (GM) bünyesindeki Chevrolet bayilik teşkilatını hızla büyütürken, satışlarını da aynı oranda yükseltmeye devam ediyor. 16 Şubat 2004’te 23 bayilikle Türkiye pazarına giren Chevrolet bu yıl açılan yeni satış ve servis noktalarıyla 50’ye ulaştı. 2009’da Chevrolet, pazar payı olarak yüzde 39 büyüme göstererek, yüzde 2.46’ya yükseldi. 

Sekizinci sırada
Chevrolet, Mayıs 2009’da başarı çıtasını daha da yukarıya çekerek binek araç pazarında yüzde 3.25 pazar payı ile en çok satan sekizinci marka oldu. Ocak 2009’dan bu yana ise yüzde 2.46 pazar payı ile en çok satan 10’uncu marka haline geldi. Ocak-Temmuz döneminde ise, 979 adetlik Captiva satışıyla bu segmentte liderliğe yükseldi. 

4 binlik Cruze hedefi
Chevrolet, nisan ayında pazara sunulan Cruze modeliyle pazara hızlı bir giriş yaparak, temmuz ayı sonuna kadar 850 adetlik satış gerçekleştirdi. Şirket, yıl sonuna kadar 4 bin adete yakın Cruze satmayı planlıyor. Chevrolet Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Aydın, satış başarısıyla ilgili olarak, “Chevrolet, önümüzdeki üç yıl içinde yeni model atağı ile ülkemizdeki otomobil alıcılarını daha fazla heyecanlandıracak ve daha iddialı konuma gelecek” dedi. (Radikal)