DDB&Co., en iyi üç reklam ajansından biri

DDB&Co., en iyi üç reklam ajansından biri
DDB&Co., en iyi üç reklam ajansından biri

DDB&Co. Başkanı Karpat Polat, ?En iyi üç reklam ajansından biri olarak tescil edilmek büyük bir gurur? dedi.

CANNES - Bu yıl Cannes’da ‘Yılın Reklam Ajansı’ DDB Brasil oldu. Yine Brezilya’dan ALMAPBBDO ikinci seçildi. DDB&Co. ise üçüncülükle Türkiye açısından Cannes Lions tarihinin en büyük başarısına imza attı
Türk reklam ajansları 35 kısa liste, üç gümüş ve beş bronz aslan kazandıktan sonra, festivalin son gününde DDB&Co. İstanbul, ‘2009 Cannes Lions Yılın Reklam Ajansı’ sıralamasında üçüncü oldu. Yılın Reklam Ajansı sıralaması Cannes’da ajansların aldıkları ödüller ve kısa listeye kaldıkları her bir çalışma için verilen puanlara göre belirleniyor. 

Türkiye’nin başarısı
Yılın Reklam Ajansı ödülü, ajansların tekil işlerinin ötesinde festivaldeki genel performansını tanımlıyor. Bu yıl Cannes’da ‘Yılın Reklam Ajansı’ DDB Brasil olurken, yine Brezilya’dan ALMAPBBDO ikinci, Türkiye’den DDB&Co ise üçüncü seçildi. Bu, Türkiye açısından Cannes Lions’da yakalanan en büyük başarı oldu. DDB&Co, Cannes’da toplam 21 çalışma ile finalist oldu ve altı Aslan kazandı. Yılın Reklam Ajansı sıralamasında birinci ve üçüncünün DDB networkünden olması DDB’yi ‘Yılın Network Ajansı’ ödülüne taşıdı.
2009 Cannes Lions basın kategorisinde jüri üyeliği yapan DDB&Co.’nun Başkanı ve Kreatif Direktörü Karpat Polat, dünyanın en prestijli reklam organizasyonu olan Cannes Lions’ta Yılın Reklam Ajansı sırlamasına giren ajansların dünyanın en iyileri olduğunu söyledi.
Karpat Polat sözlerine şöyle devam etti: En iyi üç reklam ajansından biri olarak tescil edilmek büyük bir gurur. Hemen üstümüzde olan ALMAPBBDO bundan önce iki kez ve birinci olan benim eski ajansım DDB Brasil ise üç kez bu sıralamada en üstte yer aldılar. Bu efsanevi ajanslarla rekabet edebiliyor olmanın ne kadar büyük bir olay olduğunu ancak Cannes’ı yakından takip edenler bilebilir. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, bugün itibarıyla Cannes’da bir Türk reklamcı olmak her zamankinden çok daha prestijli bir olay.” (Radikal)