DHL Express ev rahatlığını işe taşıdı

DHL Express günde 150-160 telefona bakan call center (çağrı merkezi) çalışanlarını rahat ettirmek için lounge adını verdiği özel dinlenme odaları kurdu.

İSTANBUL - DHL Express günde 150-160 telefona bakan call center (çağrı merkezi) çalışanlarını rahat ettirmek için lounge adını verdiği özel dinlenme odaları kurdu. Şimdilik 100 call center çalışanının yararlandığı DHL Lounge'larında günün belli saatlerinde yatıp dinlenmek, yapboz oynamak, dergi ya da gazete okumak hatta müzik dinlemek mümkün.
Ev ortamının rahatlığını bütün gününü işyerinde geçiren çalışanlarına sağlamayı hedeflediklerini belirten DHL Express Müşteri İlişkileri Direktörü Nil Keskin Keleş, "Bu kapsamda, call center'da tüm bilgisayarları 17 inç ekran koruyuculu flat ekrana dönüştürdük. İç aydınlatmalarda kullanılan ışıkları da göz sağlığını korumak amacıyla filtreledik. Tüm arkadaşlarımıza bel sağlıklarını koruyacak nitelikte ortopedik koltuklar temin ettik" dedi.
Call center çalışanlarına özel 'DHL Lounge' adını verdikleri dinlenme ve eğlenme odası oluşturduklarını ifade eden Keleş, "Bu uygulamayla çalışanların performansını artırdık. Örnek vermek gerekirse servis düzeyi yani 20 saniye içinde telefonların bir müşteri hizmetleri yetkilisi tarafından karşılanması anlamında yüzde 95'e varan başarı sağlandı" diye konuştu.