DHL: Yatırım yapın

Taşımacılık ve lojistik sektöründe faaliyet gösteren DHL Türkiye, ülkenin yabancı yatırımcılar tarafından daha çok...

İSTANBUL - Taşımacılık ve lojistik sektöründe faaliyet gösteren DHL Türkiye, ülkenin yabancı yatırımcılar tarafından daha çok ilgi görmesini sağlamak amacıyla 'Invest in Turkey' (Türkiye'de Yatırım Yap) kampanyası başlattı. DHL Türkiye Genel Müdürü Andy Baker, Avrupa Birliği (AB) müzakere sürecinde Türkiye'de faaliyet göstermenin önemine işaret ederek, bu süreçte, Türkiye'nin başka bir aşamaya geldiğini ve başka bir sahada oynadığını aktardı.
'Invest in Turkey' sloganıyla başlattıkları kampanya ile yabancı yatırımların Türkiye'ye gelmesini hızlandırmayı amaçladıklarını belirten Baker, "Her ay 100 binin üzerinde gönderimizle dünyanın her köşesine ulaşma avantajımız var. Bu kampanyada bu avantajımızı kullanarak yabancı yatırımcının ilgisini çekeceğimize inanıyorum" dedi.
Üç aşamalı kampanya
Kampanya üç aşamadan oluşacak. İlk aşamada üzerinde 'Invest in Turkey' sloganı bulunan çıkartmalar yurtdışına gönderilen bütün kolilerin üzerine yapıştırılacak. İkinci aşamada Türkiye'nin avantajlarının sıralandığı çıkartmalarla yabancı sermayenin Türkiye'de neden yatırım yapması gerektiği anlatılacak. Üçüncü aşamada da Türkiye'deki fırsatların anlatılacağını dile getiren DHL Türkiye Genel Müdürü Andy Baker, Türkiye'nin global ekonomik sistemle entegre olmuş liberalize ekonomisi, güçlü ihracat sistemi ve dünya ölçeğinde rekabetçi olabilecek çok sayıda ürüne sahip olması gibi özelliklerinin sıralandığı bu sticker'ların DHL kolileriyle bütün dünyayı dolaşacağına dikkat çekti.