DiaSA market atağında

Türkiye'de beş şehirde 264 mağaza ile faaliyet gösteren DiaSA Dia Sabancı Süpermarketleri, her yıl 50-60 mağaza açmak için düğmeye bastı.

İSTANBUL - Türkiye'de beş şehirde 264 mağaza ile faaliyet gösteren DiaSA Dia Sabancı Süpermarketleri, her yıl 50-60 mağaza açmak için düğmeye bastı.
DiaSA Türkiye'de, Sabancı Holding ve Carrefour ortaklığı ile faaliyet gösteriyor. DiaSA Genel Müdürü Ömer Egesel, "Hem franchising (isim hakkı) verip hem de kendimiz mağaza açarak büyüyeceğiz. Yeni açılacak mağazaların en az 20 tanesi franchising olacak" dedi. Egesel, 2005'i 310 mağazayla bitirmeyi planladıklarını açıkladı.
Egesel, sisteme isim hakkı açısından girişin 300 dolar, başlangıç yatırımının ise 100-120 bin dolar arasında olduğunu anlattı.
Sabancı Holding Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Haluk Dinçer de, hem organik hem de şirket satın almalarıyla büyüyeceklerini söyledi. Ortakları Carrefour ile 1 milyar doları aşan yatırım yaptıklarını, CarrefourSA, ChampionSA' ve DiaSA'da 5 bin 300 kişiyi istihdam ettiklerini belirten Dinçer, Carrefour'la ortaklıktan 'mutlu' olduklarını söyledi.