Doritos iki misli sattı

Frito Lay Türkiye Pazarlama Müdürü Meltem Özeker, Türk damak zevkine uygun olarak sadece Türkiye'de üretilen Doritos a la Turca'nın 2004 yılında aylık satışlarını ikiye katladıklarını açıkladı.

ADANA - Frito Lay Türkiye Pazarlama Müdürü Meltem Özeker, Türk damak zevkine uygun olarak sadece Türkiye'de üretilen Doritos a la Turca'nın 2004 yılında aylık satışlarını ikiye katladıklarını açıkladı. Özeker, Lay's, Ruffles, Doritos ve Cheetos adında dört markayla Türkiye pazarında bulunan ve 120 ülkede yılda 2.5 milyon ton çerez satan Frito Lay'in 14 milyar doların üzerinde ciro elde ettiğini belirtti. Geçen yıl a la Turca'nın pazar payının 8.2 puan arttığını dile getiren Özeker, "İletişimde uzun süre geri dönüş sağlayacak projeleri tercih ediyoruz, tıpkı geçmişteki Doritos Panço Tarkan kampanyası ve bu yılki Doritos a La Turca Cem Yılmaz kampanyasında olduğu gibi" dedi.