Dünya devleri 'Medya Davosu'nda buluşacak

Doğan Yayın Holding'in (DYH) geleneksel 'DYH buluşma' toplantıları, dünya medyasının Davos'u niteliğine dönüşüyor. 19-20 Ocak'ta gerçekleşecek toplantılara dünyanın en büyük medya şirketlerinin üst düzey yöneticileri katılacak.

İSTANBUL - Doğan Yayın Holding'in (DYH) geleneksel 'DYH buluşma' toplantıları, dünya medyasının Davos'u niteliğine dönüşüyor. 19-20 Ocak'ta gerçekleşecek toplantılara dünyanın en büyük medya şirketlerinin üst düzey yöneticileri katılacak.
Geleneksel 'DYH buluşma' toplantılarının bu yılki teması 'Trendleri Konuşmak' olarak belirlendi. Toplantılarda habercilik, yazılı basın, TV yayıncılığı, iletişim teknolojileri ve global medyanın gelecek trendleri tartışılacak. Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Aydın Doğan'ın açılışını yaptığı 'DYH buluşma' toplantıları kapsamında 'DYH Yaratıcılık Ödülleri Yarışması'nın ödül töreni de gerçekleştirilecek. DYH Yürütme Komitesi Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, 'DYH buluşma' toplantılarının dünya genelinde tanınmaya başlayan bir Medya Davos'u haline geldiğini vurguladı. Yalçındağ, şunları kaydetti:
"2004 yılında geleceğe odaklanmış ve temamızı 'Geleceği Görmek' olarak belirlemiştik. 2005 yılında temamız 'Fark Yaratmak' oldu. Bu yıl trendleri konuşacağımız bir yıla odaklanıyoruz. 'DYH Buluşma 2006' toplantısının sektörümüze her yılki gibi bu yıl da önemli açılımlar getireceğine inanıyoruz. Toplantılar Türkiye'nin tanıtımına da katkıda bulunuyor. Bu yıl yine çok sayıda ülkeden birçok medya yöneticisi ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Toplantılar 'Medya Davos'u haline geldi."
Seminerlerde yeni eğilimleri anlatacaklar


Habercilik Trendleri: Thomas R. Brettigen (The Associated Press Başkan Yardımcısı ve Global Gazete Pazarları Direktörü-ABD)

TV Yayıncılığı Trendleri: Patrick Le Lay (Television Française 1-Fransa)

Yazılı Basın Trendleri: Dr. Andreas Wiele (Axel Springer&Axel Springer International-Almanya)

İletişim Teknolojileri Trendleri: Johan Bergendahl (Ericsson
Başkan Yardımcısı-İsveç)

Global Gelecek Trendleri: Robert L. McCann, Jr. (Nielsen Media Research-International-ABD)
(soldan sağa)