Efsane 'Grease Müzikali' mayıs ayında Astoria müşterileriyle buluşuyor

Efsane 'Grease Müzikali' mayıs ayında Astoria müşterileriyle buluşuyor
Efsane 'Grease Müzikali' mayıs ayında Astoria müşterileriyle buluşuyor

Astoria yetkilileri, John Travolta ve Olivia Newton-John?u Türkiye?ye getirmek için de görüşmeler yapıyor.

'Grease Müzikali' 25 Mayıs-2 Haziran 2010 tarihleri arasında Turkcell Kuruçeşme Arena'da sahnelenecek. Müzikali izlemek için 2 Aralık -31 Mart tarihleri arasında Astoria AVM'deki mağazalardan toplam 500 liralık alışveriş yapmak gerekiyor

İSTANBUL - Müşterilerine verdiği lüks uçakla adından söz ettiren Astoria Alışveriş Merkezi, ikinci yıl etkinlikleri kapsamında efsane Grease Müzikali’ni Türkiye’ye getiriyor. 2 Aralık-30 Mart tarihleri arasında birbirini takip eden 60 gün içerisinde Astoria Alışveriş Merkezi’nde toplam 500 TL’lik alışveriş yapan 16 bin kişi Efsane Müzikal Grease bileti alma hakkı kazanacak.
Grease Müzikali, 25 Mayıs-2 Haziran 2010 tarihleri arasında Turkcell Kuruçeşme Arena’da sahnelenecek. 1980’li yıllarda John Travolta ve Olivia Newton-John’la adını duyuran romantik-komedi tarzındaki müzikal, günümüzde de büyük ilgi görüyor.  Müzikal sayesinde Astoria’nın satışlarının da yüzde 30-40 artması bekleniyor. 

Cirosunu artırdı
2010 Avrupa Kültür Başkenti İstanbul’a yakışır bir etkinlik yapmayı istediklerini bu nedenle Grease Müzikali’ni seçtiklerini belirten Astoria Alışveriş Merkezi’nin sahibi Astaş Gayrimenkul Yatırım ve Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Aşçı, “Ayrıca yaş günü etkinliklerimiz kapsamında John Travolta ve Olivia Newton-John’u Türkiye’ye getirmek için de görüşmeler yapıyoruz” dedi. Kriz nedeniyle 2009’un alışveriş merkezleri açısından zor bir yıl olduğunu belirten Aşçı, “Biz aktif çalışmamız sayesinde bir önceki yılın ciro ve ziyaretçi sayılarına ulaştık. Krizi farklı içerikli kampanyalarla pozitife çevirdik ve verimli sonuçlar elde ettik. Astoria , bugün günde ortalama 25 bin ziyaretçinin gezdiği bir alışveriş merkezi. İki yılda alışveriş merkezimizi 18.5 milyon kişi ziyaret etti. Mağazalarımız 2 milyar dolar satış yaptı” diye konuştu. 

Tüketici değişti
Krizle birlikte tüketici davranışlarının değiştiğini söyleyen Aşçı sözlerine şöyle devam etti:
“Tüketiciler kriz döneminde daha bilinçli ve seçici oldu. Alışveriş merkezlerinde daha fazla zaman geçirirken, fiyata ve kaliteye daha önem vermeye başladılar. Bu noktada sadakati güçlü kılan markalar değer kazandı. Biz Astoria olarak müşterilerimizi her zaman ödüllendirdik. Diğer sadakat programı çalışmalarımızın yanı sıra çok başarılı olacağına ve sadakati pekiştireceğine inandığımız yepyeni bir uygulamayı daha hayata geçiriyoruz. Benefit Club Card, alışveriş merkezleri sektörünün en kapsamlı kart uygulaması olacak. Benefit Club Card’la hem müşterilerimiz hem de mağazalarımız kazanacak.” Vedat Aşçı’nın verdiği bilgiye göre Astoria Alışveriş Merkezi’nin, Aralık ayı itibariyle ziyaretçilerinin kullanımına sunduğu Benefit Club Card, bir banka tarafından finanse edilmeyen, çeşitli mağaza ve markaların katılımı ile bir AVM’nin çıkardığı ilk ve tek kart olma özelliği taşıyor.
 Astoria AVM’deki mağazalarda yüzde 15’e varan oranlarda indirimler, parapuanlar ve sürpriz hediyeler sunan Benefit Club Card’a ilk yıl ücretsiz sahip olunacak. Kart başvurusu Astoria AVM’deki danışma noktalarından yapılacak. Kart başvrusu yapanlar Benefit Kiosk’larda kartlarını aktive ederek sürpriz armağanlar kazanacak. Benefit Club Card her 30 dakikada bir hediye verecek. Benefit Club Card’da 1 parapuan 1 TL değerinde olacak. Kart sahipleri biriken parapuanlarla istenen havayolu ile dünyanın her yerine uçak bileti kazanabilecek, dünyanın her yerinde otel rezervasyonu yapabilecek. 

Hedef 150 bin kullanıcı
Classic, Gold, Platinum ve Teen olmak üzere dört farklı çeşidi olan Benefit Club Card’ın üç ay içinde 150 bin kullanıcıya ulaşması hedefleniyor. İkinci üç ayda Astoria AVM dışında, çeşitli noktalarda geçerli olacak Benefit Club Card alışverişin yanı sıra sağlık, sigorta ve online alışveriş sektörlerinde de indirim ve ayrıcalıklar sağlayacak. Kartın 2010 yılsonu hedefi ise 500 bin kullanıcı. Karta 1 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını belirten Aşçı, “Bu kart kriz virüsüne karşı son derece etkili” diye konuştu. Aşçı, düzenlenen bu kampanyalar ve merkeze giren yeni mağazalar sayesinde ciro ve ziyaretçi sayısında yüzde 100 artış beklediklerini anlattı.
Müşteri talepleri doğrultusunda mağaza karmasını yenilediklerini söyleyen Astoria Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Ümit Teoman, “Bu yıl içinde bünyemize MM Migros, Damat Tween, Roman, Hotiç, Karat Saat ve Mücevherat, Calzedoni ve Flormar’ın da olduğu markaları kattık. Bu sayede iş dünyası için de buluşma noktası olduk” dedi. Teoman, Astoria AVM’nin ‘özel uçak kampanyası’ ile AMPD’den ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ ödülü aldıklarını söyledi.

‘İstanbul Dubai’nin yerini alır’
Astaş Gayrimenkul Yatırım ve Turizm A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Aşçı, Dubai’nin alışveriş fonksiyonunu orta ve uzun vadede İstanbul’un üstleneceğini düşündüğünü söyledi. İstanbul’un 15 milyon kişinin yaşadığı, gittikçe büyüyen, tarihi olan, stabil bir şehir olduğuna işaret eden Aşçı, sözlerini şöyle sürdürdü:  “AVM’lerin planlı şekilde yapılması halinde, İstanbul yeni yapılmakta olan 20 değil, 30-40 yeni AVM’yi bile kaldırır. Hatta geçmişi, tarihiyle, turizmi 10’a katlanacak bir şehir olması sebebiyle, ilerleyen yıllarda Milano, Paris, Londra’nın yerini alacaktır.” (Radikal)