'En iyi' Mindshare

Mindshare, Advertising Age dergisi tarafından 2003 yılında olduğu gibi 2004'te de 'Yılın en iyi medya ajansı' unvanıyla ödüllendirildi.

İSTANBUL - Mindshare, Advertising Age dergisi tarafından 2003 yılında olduğu gibi 2004'te de 'Yılın en iyi medya ajansı' unvanıyla ödüllendirildi. Mindshare Dünya Başkanı Dominic Proctor, bu prestijli ödülü iki yıl üst üste almaktan gurur duyduklarını belirterek, "Mindshare, yeni iş kazanımı, yaratıcılık, müşteri hizmetleri ve dünya çapında başarılar açısından harika bir yıl geçirdi" dedi. Advertising Age de Mindshare'in 2004'teki 3.4 milyar dolarlık yeni iş kazanımına değinerek şu yorumu yaptı: "Mindshare'in üst yönetimi hem endüstrinin gelişmekte olan pazarlardaki evrimleşmesini hem de markalara özel içerik hazırlama gibi yeni alanlarını çok iyi anlıyor."