'Erkekler fiyata bakmıyor, kadınlar detaycı'

'Erkekler fiyata bakmıyor, kadınlar detaycı'
'Erkekler fiyata bakmıyor, kadınlar detaycı'
Türkiye'de online alışveriş pazarı giderek büyüyor.

RADİKAL - Online alışveriş saatlerce, günlerce mağaza mağaza dolaşmak yerine internetin olduğu her ortamdan sadece birkaç dakika gibi kısa bir sürece tüm ihtiyaçların kolaylıkla temin edilmesini sağlıyor.  Özellikle çalışan insanlar için günün 24 saati alışveriş yapma imkânı sağlıyor. Online alışveriş hizmeti veren sitelerden biri de abonelik modeliyle iç çamaşırı, çorap, tıraş-bakım ürünleri, aksesuar ve prezervatif satışı yapan Erkekpaketi.com.  Online’da genel alışveriş alışkanlıklarına bakıldığında erkeklerin, kadınlar kadar detaycı olmadığına ve çok fazla araştırma yapmadığına değinen Erkekpaketi.com kurucusu Ersin Mete Ertürk “Erkekler sadece ihtiyacı olan şeyleri alıyorlar. Fazla vakit harcamıyorlar. Fiyat ikinci planda kalıyor. Onlar için önemli olan ihtiyacını hemen karşılayıp bu işi sonlandırmak. Burada en önemli konu, sistemi müşteri için basit hale getirmek, ona zaman kazandırmak, yani bunu otomatikleştirmek. Erkekler ihtiyacı olduğunda seçip, alıp çıkıyor, fiyatı çok dert etmiyor. Kadınlar ise tam tersi. Çok geziyor, araştırıyor, yorumları okuyor, kampanyaları takip ediyor”  diyor.  Ertürk, 2014 yılında erkeklerin alışkanlıklarıyla ilgili de birçok veri elde ettiklerini belirtti. Buna göre, en çok satılan üç ürün sırasıyla Boxer, Prezervatif ve Çorap. Üç büyük şehirden sonra en çok talep sırasıyla Adana , Kayseri ve Erzurum’dan.

bigPara.com

    ETİKETLER:

    Adana

    ,

    Alışveriş

    ,

    Prezervatif

    ,

    zaman