Erpiliç bilgilendiriyor

Son bir aydır Türkiye'nin gündem maddesi haline gelen kuş gribinden büyük zarar gören tavukçuluk sektörü, tüketiciyi bilinçlendirme çalışmalarına hız verdi.

İSTANBUL - Son bir aydır Türkiye'nin gündem maddesi haline gelen kuş gribinden büyük zarar gören tavukçuluk sektörü, tüketiciyi bilinçlendirme çalışmalarına hız verdi.
Entegre tesislerde üretim yapan piliç markaları iletişim çalışmalarıyla halkı bilinçlendirmeye başladı. Türkiye'nin önde gelen piliç markalarından Erpiliç ise mesajını gerçek bir krizzede kullanarak iletiyor. Konuşan dana tüm piliç sektörünün sözcüsü haline geliyor. İlan kuş gribinin kalıcı olmadığını, aslında paniğe ve telaşa gerek olmadığını esprili bir yolla anlatıyor. Başartan Creative reklam ajansı tarafından hazırlanan ilanlar tüketici tarafından da büyük ilgi görüyor. Çeşitli yayın kuruluşlarına verilen ilanda, dana tavuğu 'Sabret kuşum!' diyerek teskin ediyor.