Greenactive PR ödülüne aday

Greenactive PR, Amerika Halkla İlişkiler Derneği PRSA'in (Public Relations Society of America) her yıl düzenlediği geleneksel PR ödüllerinde, büyük finale kaldı.

İSTANBUL - Greenactive PR, Amerika Halkla İlişkiler Derneği PRSA'in (Public Relations Society of America) her yıl düzenlediği geleneksel PR ödüllerinde, büyük finale kaldı. Unilever Komili için sekiz yıldır sürdürdüğü Klazomenai projesiyle, Consumer Products Reputation Management (Kurum/Marka İtibar Yönetimi) dalında başvurduğu PRSA 2005 Silver Anvill için finalist olmaya hak kazanan Greenactive PR, aynı zamanda bugüne kadar Türkiye'den finale kalan ilk ve tek PR ajansı olma başarısını da gösterdi. Greenactive, 'PR'ın oskarları' diye adlandırılan PRSA ödüllerinde bugüne kadar ipi göğüsleyen tek Türk firması olarak dünya PR tarihine de adını yazdırdı. PRSA 2005 ödülleri, 9 Haziran'da New York'ta düzenlenecek özel bir gecede sahiplerini bulacak.