'Hepsiburada' yurtdışında

'Hepsiburada' yurtdışında
'Hepsiburada' yurtdışında

Yenal Gökyıldırım, Doğan Online ın toplam 700 kişiye istihdam sağladığını ifade etti.

Ayda 15.5 milyon ziyaretçisi ile dev bir sanal AVM'ye dönüşen Doğan Online'ın 'hepsiburada.com'u bu yıl yurtdışına açılıyor.
Haber: NURİYE DOĞU - nuriye.dogu@radikal.com.tr / Arşivi

İSTANBUL - Henüz internetin yeni yeni tanındığı bir dönemde, 1999 yılında ‘online girişim’ olarak kurulan Doğan Online, özellikle ‘hepsiburada.com’ ile bugün Türkiye ’nin en büyük e-ticaret sitelerinin başında yer alıyor. Ayda 15.5 milyon ziyaretçisi ile dev bir ‘sanal AVM’ye dönüşen hepsiburada.com şimdi de yurtdışına açılıyor. Cesur bir girişimle kurulan Doğan Online’ın bugün 9 şirket ile 16 markaya ulaştığını belirten Doğan Online CEO’su Yenal Gökyıldırım, e-ticaretin bu hızlı gelişimi karşısında bu yıl içinde hepsiburada’yı yurtdışında birkaç ülkeye taşıyacaklarını söyledi. 

Üyelik modelini getiriyor
Hepsiburada.com’un her ay en çok gezilen AVM’lerden bile 10 kat fazla ziyaretçi aldığını ifade eden Gökyıldırım, “36 ayrı kategoride 350 bin ürün sunuyoruz. Trafiğimiz çok yoğun. Ayda 15.5 milyon ziyaretçi ile bir AVM’yi 10’a katlıyoruz” dedi. Doğan Online olarak e-ticaret yatırımlarına devam ettiklerini vurgulayan Gökyıldırım, bölgesel büyüme planları doğrultusunda birkaç ülkede görüşmeler yaptıklarını söyledi. İnternet girişimciliğinde farklı modellerin geliştiğini belirten Yenal Gökyıldırım, “Yurtdışında bir de üyelik modeli var. Yakında hepsiburada.com içinde bunu da getireceğiz. Bu modelde örneğin haftada üç paket çocuk bezi alıyorsunuz, siteye üye olup periyodu belirlediğinizde, her hafta bezler size geliyor. Birçok üründe bu hizmeti vereceğiz” diye konuştu. 

4 milyar liralık e-ticaret
E-ticaretin Türkiye’de yılda ortalama yüzde 50 büyüyen 4 milyar liralık ciddi bir sektöre dönüştüğünü ifade eden Yenal Gökyıldırım, en büyük potansiyelin hızlı tüketimde olduğunun da altını çizdi.

‘Online’lar için dijital festival!
Doğan Online 5 Nisan tarihinde Türkiye’nin ilk dijital festivalini düzenliyor. Etkinliğin adı ‘GDOL’, yani ‘Generation, do it onliners!’ Yenal Gökyıldırım, “Artık her işini online yapan bir jenerasyon var. Yazışması, konuşması, alışverişi, faturası hatta vergisi bile online. Biz de bu jenerasyonu ne yapar, ne ister, alışveriş alışkanlıkları neler, nasıl iletişim kurar, tanıtmak istedik” dedi. Yurtdışından da katılımcıların yer alacağı dijital festivale 3 bin kişi bekleniyor.

bigPara.com