Herkesi HD TV sahibi yapacak kampanya

Herkesi HD TV sahibi yapacak kampanya
Herkesi HD TV sahibi yapacak kampanya
D-SMART ve Vestel, geniş kitlelere HD yayın sunmak amacıyla ortak kampanya başlattı.

  İSTANBUL -D-Smart HD’ye üye olarak bu kampanyadan yararlananlar 82 ekran (32 inç) Vestel Pixellence Full HD LCD TV’ye 15 TL farkla sahip olabilecekler. Vestel Full HD Pixelence TV’dahil olmak üzere, yüzlerce kanal, Aile+HD paketi, D-Smart HD uydu alıcısı ile birlikte ayda 59 TL’ye sunulacak. Ekim sonuna kadar sürecek kampanya için anlaşmayı, D-Smart ve Smile Şirketler Grubu CEO’su Mustafa Gözalan ve Vestel Pazarlama Genel Müdürü Timur Tuncer imzaladı.

Dijital yayıncılık alanındaki yenilikleri imza atan dijital platform D-Smart ve Türkiye ’nin elektronikte dünyaya açılan yüzü Vestel, birlikte yeni bir kampanyaya imza attı. Vestel HD TV’lerin görüntü kalitesiyle D-Smart’ın yayın gücünü buluşturan kampanya kapsamında 82 ekran (32 inç) Vestel Pixellence Full HD LCD TV ve Aile+HD paketi, D-Smart HD ile birlikte, üçü birarada toplam ayda 59 TL’ye sunuluyor.

BU PAKET KAMPANYA DA BAŞARILI OLACAK
Daha önce başlattıkları “HD Değiştir Kampanyası” ile ilk 20 günde 40 bin yeni üye kazandıklarını belirten D-Smart ve Smile Şirketler Grubu CEO’su Mustafa Gözalan, Vestel’le ortak gerçekleştirdikleri bu paket kampanyanın da aynı şekilde başarılı olacağına inandıklarını dile getirdi. “Geçtiğimiz kampanyada HD’ye yatırım yapacağımızı ve HD yayının geniş kitlelerle buluşabilmesi için TV ve uydu alıcısı üreticilerinin HD yayın yapan dijital platformlarla işbirliği içinde olması gerektiğini belirtmiştik” diyen Gözalan, “Herkesi HD TV ve D-Smart HD sahibi yapmak için bu kampanyaya başlıyoruz. Vestel gibi büyük bir teknoloji markası ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

HD TV sahiplerinin birçoğunun aslında gerçek HD yayın izlemediklerini, gerçek HD yayın izlenebilmesi için HD TV, HD uydu alıcısı ve HD yayın gerektiğini vurgulayan Gözalan, “Bu kampanyayla HD TV, uydu alıcısı ve HD yayını tüketiciye ayda 59 TL gibi çok avantajlı bir fiyatla sunuyoruz. Hedefimiz herkese gerçek HD yayını izlettirmek” diye konuştu.

Vestel Pazarlama Genel Müdürü Timur Tuncer ise D-Smart’la bu ortak çalışmanın, Vestel’in “görüntünün tozunu alan” Pixellence teknolojili HD TV’lerini geniş kitlelere ulaştırması için ideal bir platform olduğunu belirterek, şunları söyledi:

“Dost Teknoloji vizyonumuza yakışır biçimde daima tüketicilerimizin teknolojiye erişimlerini kolaylaştırmaya çalışıyoruz. Temel vizyonumuzla paralellik gösteren bu kampanyada HD yayıncılığın öncüsü D-Smart’la işbirliği yapmaktan mutluyuz. Böylece, tüketicilerin yüksek kaliteli Vestel HD TV’lere daha kolay ulaşmasını sağlayacağız. Kampanyadan yararlanmak isteyen tüketicilerimiz, diledikleri Vestel mağazasından ve D-Smart Shop’lardan başvuru yapabilirler”

D-SMART KANAL ZENGİNİ
D-Smart HD’nin HD kanal zenginliğinden de bahseden Mustafa Gözalan şu bilgileri verdi:

“D-Smart’ın, Kanal D HD, Star HD, HD-en, TRT HD, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD, Sinema TV HD 1-2, HD TV Smart, Eurosport HD ve Penthouse HD’den oluşan toplam 11 HD kanalı ile abonelerimize hizmet veriyoruz. Bu kanal sayısı sürekli artacaktır. Çünkü daha birçok TV kanalının, bu zengin HD kanallarının yanında yer almak için yarıştığını görmekteyiz. Türkiye’nin önde gelen ulusal kanalları Kanal D ve Star TV’deki dizi ve programların HD yayını, ayrıca ulusal kuruluşumuz yayınların en iyilerinden oluşan TRT HD, Doğuş Grubu’yla işbirliği içinde yayına başladığımız NTV ve CNBC-E’deki dizi ve programların yaynında NBA ile Turkiye milli maçlarını da HD yayınlayan HD-en, ayrıca Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarının HD yayını da D-Smart HD’de yer alıyor. Çok kısa bir sürede de HD kanallarımızdan bir tanesi 3D yayına başlayacaktır.

‘Türkiye’de HD yayınların yaygınlaşması için çalışacağız. Çünkü ülkemizde gerçekten HD seyredeceğini zannederek halkımız yüksek teknolojiye yatırım yapıyor. Ama gerçek şu ki, HD yayınları ve buna uygun bir uydu alıcısı olmadan gerçek HD yayınlarını seyretmesi mümkün değil. Yani aslında HD TV sahipleri TV kanallarını HD olarak seyrettiğini zannediyor. D-Smart HD kanallarını seyreden kişiler ise gerçek HD görüntü ve ses kalitesinin farkını anlayınca, bir daha başka kanal seyretmek istemiyor.”

KALİTE, İLLA Kİ PAHALI OLMAK ZORUNDA DEĞİL
Dünyada gerçekten 1920 X 1080 ölçülerinde çözünürlük veremeyen ve hatta HD ready gibi teknolojilerin siyah beyaz TV dönemi gibi eskide kaldığını hatırlatan, D-Smart’ın Türkiye’de HD yayınların yaygınlaşması için üzerine düşeni yapacağını belirten Gözalan, HD’nin aslında 10 yıllık bir teknoloji olduğunu, ama Türkiye’de D-Smart dijital platformundan önce tekel bir yapı olduğundan dolayı yeni teknolojilerin gelmesinin geciktiğini söyledi. D-Smart sonrası hem bu alanda yeni teknolojiler için bir kapı açıldığını hem de televizyon seyretme keyfinin çok daha ucuzladığını dile getiren Gözalan, şöyle konuştu:

“Tüketici kaliteli içeriğe ve yeni TV HD teknolojisine yüksek bedellerle ulaşmak zorunda değil çünkü kalite illa ki pahalı olmak zorunda değil. D-Smart ve Smile telekom operasyonlarını birleştirilerek, tek bir noktadan telekomünikasyon, internet ve TV hizmetlerini veren bir yapıya dönüştük. Hizmet verdiğimiz hane sayısı 1,5 milyona ulaştı. D-Smart’lı olan abonelerimize adeta ADSL erişimini bedavaya getirecek paketler sunmaktayız. Sadece ülkemizde değil, tüm dünyada oluşturduğumuz iş modelleri ve örnek uygulamalar ile sektörü uluslarası kalite seviyelerine taşımaya devam edeceğiz. D-Smart, Türkiye’yi HD keyfiyle buluşturuyor"(dha)

bigPara.com