Huggies Türkiye'ye iddialı girdi

Kâğıt ve kişisel bakım ürünlerinde dünya lideri Kimberly-Clark, 55 ülkede pazar lideri bebek bezi markası Huggies'i Türkiye pazarına sundu.

İSTANBUL - Kâğıt ve kişisel bakım ürünlerinde dünya lideri Kimberly-Clark, 55 ülkede pazar lideri bebek bezi markası Huggies'i Türkiye pazarına sundu.
Kimberly-Clark'ın Türkiye Genel Müdürü Holger Terstiege, fiyat rekabeti içinde yer almak istemedikleri Türkiye'de kaliteye konsantre olacaklarını söyledi. Terstiege, Avrupa'da doğum oranında ilk sırada yer alan Türkiye'nin nüfus açısından büyük bir pazar imkânı yarattığını vurguladı.
Kimberly-Clark Türkiye Pazarlama Direktörü Teoman Kazan ise "2010'a kadar bebek bezi pazarında yüzde 12'si Pedo, yüzde 18'i de Huggies markasıyla olmak üzere yüzde 30'luk payla liderliği hedefliyoruz" dedi. Kazan, Kurtköy'de Pedo üretilen fabrikayı revize etmek için 2.5 milyon dolar yatırım yaptıklarını ve Türkiye'de satışa sunulan Huggies ve Pedo bebek bezlerini Kurtköy'deki fabrikada üretildiğini açıkladı. Prof. Dr. Hilâl Mocan da, "Bebekler 1.5-2 yaşına kadar bez kullanmalı. Bu yaştan sonra kendi iradeleriyle bezi bırakmalı" dedi.