İstanbul Autoshow'da neler oluyor?

İstanbul Autoshow'da neler oluyor?
İstanbul Autoshow'da neler oluyor?

Citroen, playstation oyunu olan Citroen Grand Tourismo otomobilini de sergiliyor.

Mehmet Ali Kantarcı ve Can Mumay Autoshow'dan bildiriyor

Peugeot’nun yolu Çin’e çıktı Avrupa ’nın içinde bulunduğu krizden en çok etkilenen otomotiv şirketlerinden birisi olan Peugeot, krizden çıkışın yolunu Avrupa dışında buldu. Peugeot Automobiles Genel Müdürü Maxime Picat, Avrupa’daki krizin kalıcı olduğunun anlaşıldığını ve 2015 yılından önce bir büyüme beklenmediğini belirterek, “Biz bu süreçte Avrupa dışı pazarlara odaklandık. Avrupa dışındaki pazarlara yaptığımız satış toplam satışlarımızın yüzde 48’ine ulaştı” diye konuştu.
Picat, yeni pazara sundukları 208 ve 301 modellerinin kendileri açısından çok stratejik araçlar olduğunu vurguladı. Peugeot 208’in, marka olarak en iyi bildikleri ve güçlü oldukları sınıfta yer aldığını belirten Maxime Picat, “208 şimdiden 250 bin adetlik satış yakalayarak en çok satan üçüncü model oldu. 301 modeli ise yine Avrupa dışındaki pazarlarda bizim kozumuz olacak. 2013 yılında Çin’in de devreye girmesiyle birlikte yılda 150 bin adet 301 satmayı planlıyoruz. Bunun yarısını Çin’de satacağız” diye konuştu.

Skoda satışını katlayacak Autoshow Fuarı için Türkiye 'ye gelen Skoda'nın dünya başkanı Winfried Vahland, Türkiye pazarını daha fazla ciddiye alıp, pazar değişimlerine uyum sağlayarak ve marka imajı üzerine daha fazla çalışarak 2018'den önce 20 bin adetlik satış rakamına ulaşacaklarını söyledi. Vahland, bu yılı 10 bin adet seviyesinde bir satışla kapatmak istediklerini vurgularken, Skoda’nın büyüme stratejisinde Türkiye’nin büyük desteği olacağını ifade etti.Vahland, ‘‘Pick up ile başlayan öykümüz, 50 yıl boyunca çok başarılı şekilde gelişti. Bugüne kadar Türkiye‘de yaklaşık 140 bin adet araç satışı gerçekleştirdik. Yaklaşık 120 bin adedi yani yüzde 80’den fazlası son 20 yılda oldu“ diye konuştu.

C-Elysee’yi Türk’ler tasarladı Citroen Uluslararası Genel Müdürü Fredaric Banzet C-Elysee modelinin tasarımında Türk tüketicilerin taleplerinin ön plana çıkarıldığını söyledi. Dünyadaki C-Elysee satışlarının üçte birinin Türkiye’de gerçekleşmesinin planlandığını kaydeden Banzet 29.9 bin TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa çıkan araçtaki 1.2 lt benzinli motorun eskisine göre yüzde 25 daha az yakıt harcadığını söyledi. Bu yıl Türkiye’de yüzde 4 Pazar payı hedeflediklerini kaydeden Banzet 2013’te yüzde 4.4 pay hedeflediklerini anlattı. Citroen Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu 2013’te türkiye’de 9 bin C-Elysee modeli satmayı hedeflediklerini vurguladı.

bigPara.com

    ETİKETLER:

    Dünya

    ,

    Türkiye

    ,

    Çin

    ,

    Avrupa

    ,

    Pazar

    ,

    otomotiv

    ,

    yakıt

    ,

    2015