Kalos, Chevrolet'nin yüzünü güldürüyor

Avrupa'da Chevrolet satışlarının yaklaşık yüzde 42'sini oluşturan ve ilk kez iki yıl önce lansmanı yapılan Kalos, Chevrolet'nin en çok satan modeli oldu.

İSTANBUL - Avrupa'da Chevrolet satışlarının yaklaşık yüzde 42'sini oluşturan ve ilk kez iki yıl önce lansmanı yapılan Kalos, Chevrolet'nin en çok satan modeli oldu. Kalos özellikle ABD'de çok başarılı olarak kendi sınıfında liderlik konumuna yerleşti (geçen yıl ABD'de bu model, Chevrolet Aveo olarak piyasaya çıktı. Küçük araç sınıfında yer alan Chevrolet Kalos; Hatchback, Notchback ve son olarak Şubat 2005'te satışa çıkan üç kapılı Sport modelinin tanıtımı ile birlikte çok geniş bir model yelpazesi sunuyor.
Kalos Hatcback modeli 1.2 ve 1.4 litre benzinli motor ve 1.2 de S ve SE, 1.4 motor seçeneğinde ise SX donanımı ile sunuluyor. 1.4 SX modelinde otomatik vites mevcut. Dört kapılı Kalos Notchback modeli ise sadece 1.4 litre benzinli motor seçeneği ile birlikte SE ve SX donanımları ile satılıyor. Kalos'un başarılı sonuçlar elde etmesinde başlıca üç ana faktörün rol oynadığı belirtiliyor. Bunlar, ünlü İtalyan tasarım şirketi Italdesign tarafından yaratılan, tüm dikkatleri üzerinde toplayan çekici model tasarımı, bu tasarımın ortaya çıkardığı iç hacim kullanımı ve alıcısına ödediği parasının karşılığını sunması.
100 bin km. garanti
2006 model yılında yenilenen motorları ile yüzde 11'e varan yakıt ekonomisi sağlayan Kalos'un iddiası arttı. Kalos'ta çok göze çarpan özelliklerden biri de modern ve göz alıcı dış dizayn. Araçta zengin bir donanım seviyesi de mevcut. Örneğin klima, hafif alaşım alüminyum jantlar, direksiyondan kumandalı müzik sistemi, ABS, EBD, sürücü yolcu yan havayastıkları, uzaktan kumandalı merkezi kilit, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, radyo CD çalar, sis farı, otomatik vites, elektrikli ön ve arka camlar donanım paketinde yer alıyor. Chevrolet, tüm otomobillerinde olduğu gibi Kalos'ta da komple üç yıl veya 100 bin km. garanti sağlıyor.