'Kıpkırmızı Ödülü' 'Alo Okey'in

Türkiye'de basın reklamlarına dönük ilk yarışma olan 'Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri' sahiplerini buldu. Türkiye'nin en iyi basın reklamı ödülü 'Kıpkırmızı'yı RPM/Radar ajansının hazırladığı 'Alo Okey Cinsel Sağlık Bilgi Hattı' reklamı kazandı.

İSTANBUL - Türkiye'de basın reklamlarına dönük ilk yarışma olan 'Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri' sahiplerini buldu. Türkiye'nin en iyi basın reklamı ödülü 'Kıpkırmızı'yı RPM/Radar ajansının hazırladığı 'Alo Okey Cinsel Sağlık Bilgi Hattı' reklamı kazandı.
Türkiye'de basın reklamlarına dönük ilk yarışma olan ve bu yıl ikincisi düzenlenen 'Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri' sahiplerini buldu. Yarışmada 19 kategoride 21 esere ödül verilirken, Türk basınında yer alan en iyi reklam ödülü 'Kıpkırmızı'yı, Okey prezervatif için RPM Radar ajansının hazırladığı 'Alo Okey Cinsel Sağlık Bilgi Hattı' reklamı aldı.
Doğan Yayın Holding Yönetim Kurulu Başkanı Aydın Doğan ödül törenindeki konuşmasında, 'Kırmızı Ödülleri'nden etkilendiğini söyledi. Tophane-i Amire'deki ödül töreninde konuşan Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, "Kırmızı, Hürriyet ailesinin en iyiyi arama sürecinde reklam ve görsellik alanındaki en önemli duraklarından biri" dedi. Ekonominin iyiye gittiğini kaydeden Vuslat Doğan Sabancı, şunları söyledi:
'Kaliteyi yükseltmek gerekir'
'Özellikle 17 Aralık'tan sonra Avrupa perspektifi kapılarını bize açtı. Artık şirketler, bireyler olarak en iyisini yapmak zorundayız, çünkü inanılmaz rekabet geliyor. Bu rekabet içinde hem verimliliği artırmak, hem katma değeri ve kaliteyi yüksetmeniz lazım. Bana 'Hürriyet bu kadar acımasız bir sektörde nasıl hep lider olmayı başarıyor' diye soruyorlar. Hürriyet kurulduğu günden bu yana hep en iyiyi arama, öncü olma arayışında. Bu anlayış 56 yıldır Hürriyet'i hep zirvede tutuyor."
Kırmızı renginin gençlik yıllarında komünizmi simgelediğini söyleyen Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök de konuşmasında şunları söyledi:
"Sonraki kuşak bu döneme yetişemedi. Onlar için kırmızı aşkı simgeliyor. Şimdi kırmızı, reklamlarda başarıyı simgeleyen bir renk oldu. Reklamcıları kıskanıyorum. Yaratıcılıkta gazetecilerden daha önde gidiyorlar. Türkiye'de reklamcılık sektörü için bu yıl iyi geçti. Bu, bir genel yayın yönetmeni olarak bana ayrılan sayfaların azalması demek. Reklamlar, bu ülkede ekonominin iyi gittiğinin bir göstergesi."
Hürriyet Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal ise, "Bize düşen görev yaratıcılara cesaret vermek. Ülkenin geleceği yaratıcı akıllarda. Biz de yaratıcılar için Kırmızı Ödülleri'ni başlattık" dedi.
Kimler ödül aldı?
Kıpkırmızı Ödülü: RPM/Radar - Alo Okey Cinsel Sağlık Bilgi Hattı Kırmızı Jüri Özel Ödülü: Rafineri-T-Box, Boxer En İyi Reklam Kampanyası: Ajans Ultra-Step Halı En İyi Medya Uygulaması: Ajans Ultra-Uni Yazı Gereçleri En İyi Bölgesel Reklam: Barışçı Ajans-Gymsport En İyi Finans Reklamı: RPM/Rada -YKB Telefon Bankacılığı En İyi Gıda ve İçecek Reklam: Concept-Tariş Zeytinyağı En İyi Perakende Reklamı: Ogilvy & Mather-Kodak Fotoşipşak En İyi Bilgi Teknolojisi Reklamı: Rafineri-Microsoft En İyi İletişim Hizmetleri Reklamı: TBWA/İstanbul-
E-Kolay Hız Paketi En İyi Mobilya, Dekorasyon, İnşaat Reklamı: Tayfa-Mudo Consept, Bahçe En İyi Otomotiv Reklamı: Alice BBDO-Beldeyama Mountain Bike En İyi Otomotiv Yan Sanayi&Aksesuvar Reklamı: Rafineri-Lassa Yol Yardımı En İyi Kozmetik, Kişisel Bakım, Güzellik Ürünü Reklamı: RPM/Radar-Alo Okey Cinsel Sağlık Bilgi Hattı En İyi Dayanıklı Tüketim Ürünü Reklamı: TBWA/İstanbul-Beko Ev Sinema Sistemleri En İyi Moda, Tekstil, Kişisel Aksesuvar Reklamı: Rafineri-TBox, Boxer En İyi İnsan Kaynakları Reklamı: TBWA/İstanbul-YKM-İş Duyurusu En iyi Turizm Reklamı: TBWA İstanbul-Yeşil Bisiklet, Dağ Bisikleti En İyi Kültür&Sanat, Eğlence Reklamı: DDB-Milliyet Gazetesi ve Rafineri-Dinamo Radyo İstasyonu En İyiler Diğer kategorisi: Ajans Ultra-UniBall Bision Elite En İyi Reklam Fotoğrafı: Ajans Ultra-Umut Çocukları Derneği Reklamı