'Kur'la üzülen zengin saate bakmıyor

Geçtiğimiz aylarda yaşanan döviz kurlarındaki dalgalanma zengin müşterinin 'neşesi'ni kaçırdı, saat satışları da son haftalarda düşüş gösterdi.

İSTANBUL - Geçtiğimiz aylarda yaşanan döviz kurlarındaki dalgalanma zengin müşterinin 'neşesi'ni kaçırdı, saat satışları da son haftalarda düşüş gösterdi. Ekonomik sorunlardan ilk etkilenen ve en son düzelen sektörün saat olduğunu söyleyen Lacoste, Raşmond Weil, Bulova gibi ünlü saat markalarının Türkiye temsilcisi Günsal Saat Başkanı Güneş Hüner, "Müşterilerin keyfi gelince satışlar hızlanır" dedi.
Hüner, "Lacoste markalı saatlerin satışında uzun süredir dünya birincisiyiz. İsviçreli Raymond Weil'de ise dünyada ilk 10 içinde bulunuyoruz. Türkiye'de hiç saat takmayanlar olmasına rağmen 20-25 adet saati olan da var. Turizmde yaşanan canlılık, bizim satışlarımızı da olumlu etkiliyor" diye konuştu. Şirketin marka portföyüne bu yıl katılan ve ilk ay yürüyüşünde kullanılan ABD'li saat markası Bulova'da fiyatlar 250 ile 3 bin avro arasında değişiyor. Bulova markalı saatlerin 2006 satış hedefi ise 5 bin adet.