LC Waikiki, gözünü Avrupa pazarına dikti

KARABÜK - Tema Holding Yönetim Kurulu Üyesi Şefik Dizdar, “Markalarımız ve mağazalarımızla dünya birinci liginde oynamak istiyoruz” dedi. Dizdar, yaptığı açıklamada, LC Waikiki’nin Türkiye’de hazır giyim pazarının lider markası olduğunu, Avrupa’da en başarılı ilk üç marka arasına girmeyi hedeflediklerini söyledi.
Avrupa’da ilk mağazalarını Romanya’da açtıklarını anlatan Dizdar, şunları kaydetti: “Türkiye genelinde 52 ilde 257 LC Waikiki mağazasında 230 bin metrekareyi aşkın satış alanı ile ülkenin hazır giyim perakende sektöründeki en büyük mağaza zincirini yönetiyoruz. 2000’den itibaren yılda ortalama yüzde 40 ile istikrarlı büyüme gösteren grubumuz, 2008’de yüzde 46’lık büyüme gösterdi. LC Waikiki mağazalarıyla 2004 sonunda 255 milyon lira ciromuzu, 2008’de 1 milyar 48 milyon 885 bin 223 lira 68 kuruşa yükselttik. Markalarımızla dünya birinci liginde oynamak istiyoruz.”
Avrupa’nın önde gelen hazır giyim markalarından biri olmayı hedeflediklerini belirten Dizdar, Romanya’da bir yıl içinde 15 mağaza açmayı planladıklarını ifade ederek, “Vizyonumuzu dünya birinci liginde oynamak olarak belirledik. 2012’den itibaren Türkiye dışındaki pazarlara da açılmayı amaçlıyoruz. 2020 yılına kadar öncelikle LC Waikiki’nin Avrupa’nın en başarılı ilk üç markasından biri olmasını hedefledik. Dünyada mağazalar zinciri oluşturmak istiyoruz” dedi. (aa)