Line 3 ayda kullanıcısını 4'e katladı

Line 3 ayda kullanıcısını 4'e katladı
Line 3 ayda kullanıcısını 4'e katladı
Temmuz ayından beri Türkiye'deki kullanıcı sayısını dört kat artıran LINE, uygulamalarına son olarak ücretsiz görüntülü arama seçeneğini ekledi.

EKONOMİ SERVİSİ - Dünyanın önde gelen mobil platformu LINE, Türkiye pazarına hızlı girdi. Temmuz ayından beri Türkiye’deki kullanıcı sayısını dört kat artıran LINE, uygulamalarına son olarak ücretsiz görüntülü arama seçeneğini ekledi. Türkiye’ye özel sticker setleri ve hizmetler sunmaya hazırlanan LINE’ın hedefi yıl sonuna kadar Türkiye’nin en popüler mobil platformu olmak.
Dünya genelinde 230 ülkede 260 milyon kullanıcıya sahip LINE’ın geliştirici firması LINE PLUS Corporation’ın İcra Kurulu Direktörü ve LINE İş Geliştirme Bölümü Başkanı olan HyunBin Kang Türkiye’nin hızla gelişen dijital ekonomisi ve genç nüfusuyla LINE için stratejik bir öneme sahip olduğunu belirtti. “Türkiye’ye gelirken hedefimiz Türkiye’nin en popüler mobil platformu olmaktı” diyen HyunBin Kang, Türkiye’nin mobil uygulamalar için umut veren bir pazar olduğunu söyledi. LINE kullanıcılarının sayısının tüm dünyada hızla arttığına değinen Kang, sözlerini şöyle sürdürdü: “Ağustos 2012’ye oranla kullanıcı sayısı yüzde 460 oranında arttı. LINE’dan gönderilen mesaj sayısı Ağustos ayında 7 milyara ulaştı ki bu alanda da Ağustos 2012’ye göre yüzde 440 artış anlamına geliyor. Hedefimiz dünya çapındaki bu başarı grafiğine Türkiye’de de ulaşmak. Türkiye’den çok umutluyuz.”

Türkiye’de yerel işbirlikleriyle büyüyeceğiz

HyunBin Kang’ın ardından söz alan LINE İş Geliştirme Bölümü, Afrika, Orta Doğu ve Türkiye Başkanı Minho Goh da son güncellemesinin ardından görüntülü konuşma ve Snap Movie özellikleriyle fark yaratan, uygulama mağazalarında, “ücretsiz uygulamalar” kategorisinde 55 ülkede zirveye oturan LINE’ın Türkiye’deki kullanıcılarına özel uygulamalar ile öne çıkmayı hedeflediğini belirtti. Türkiye’de başarıya ulaşmak için güçlü işbirlikleri kurmanın önemli olduğunun altını çizen Minho Goh, ilk adım olarak Nokta (www.izlesene.com) ve MCD Digital’le çalışmaya başladıklarını söyledi. Bu iş ortaklarıyla çok başarılı çalışmalara imza atacaklarına inandıklarını belirten Minho Goh, “İş ortaklarımız her geçen gün büyüyen internet dünyasında öne çıkmayı başarmış isimler. Onlarla yapacağımız çalışmalarla birlikte LINE kullanıcıları ortaklarımız tarafından sunulan eğlenceli ve bilgilendirici içeriklere mobil cihazlarıyla daha hızlı ulaşacaklar” dedi.

Fırat da LINE’da Türkiye’ye Gürbey İleri, Kerem Bursin ve Kadir Doğulu’nun rol aldığı güçlü bir reklam kampanyasıyla “merhaba” diyen LINE, Türkiye’ye özel çalışmalara da başladı. Penguen dergisinin kurucusu Erdil Yaşaroğlu’nun LINE’a özel karakterlerinin yanı sıra Uğur Gürsoy’un ünlü karakteri Fırat’ı da sticker portföyüne katmaya hazırlandıklarını belirten Minho Goh, bu kararı almakta en büyük etkinin Türkiye’nin kendine has, gelişmiş mizah duygusu olduğunu söyledi.

Artık çizgiyle konuşacağız
Erdil Yaşaroğlu ise şöyle konuştu: “Yıllardır karikatür çiziyorum, aklımdakileri anlatıyorum. Bu benim bildiğim en iyi iletişim yolu. Şimdi bu iletişim yolunu LINE sayesinde herkesle paylaşma fırsatı elde ettim. Artık hep birlikte çizgiyle konuşacağız. Bu da beni çok mutlu ediyor.”

LINE HakkındaDünyanın önde gelen mobil mesajlaşma platformu LINE, ücretsiz yazılı mesaj, sesli mesaj, sesli arama ve yüz kişiye kadar grup içi mesajlaşma imkanı sunuyor. Pek çok platformda kullanılabilen bu mobil mesajlaşma uygulaması çıkartmalar, kişisel profil, Zaman Tüneli ve Resmi Hesaplar gibi çeşitli interaktif özellikleri de içeriyor. LINE, Haziran 2011’den bu yana kullanıcılarına, oyunlardan anti-virüs uygulamalarına uzanan geniş bir yelpazede ek uygulamalar da sunuyor. Bugün 230 ülkede 260 milyon kullanıcısıyla yeni bir kültürel ikon olan LINE, 55 ülkede uygulama mağazalarının “ücretsiz uygulamalar” kategorisinde birinci oldu.

bigPara.com