MasterCard kurumsal ismini ve logosunu değiştirdi

MasterCard, Maestro, Cirrus gibi markalarını bir şemsiye altında toplayan ödeme sistemleri şirketi MasterCard International, global entegre yapısını yansıtacak yeni kurumsal ismini 'MasterCard Worldwide', kurumsal sloganını ise 'heart of commerce'...

İSTANBUL - MasterCard, Maestro, Cirrus gibi markalarını bir şemsiye altında toplayan ödeme sistemleri şirketi MasterCard International, global entegre yapısını yansıtacak yeni kurumsal ismini 'MasterCard Worldwide', kurumsal sloganını ise 'heart of commerce' (ticaretin kalbi) olarak değiştirdi. Yeni kurumsal konumlandırma, 'business to business' (işletmeden-işletmeye) platformu oluşturarak, MasterCard Worldwide'ın müşterilerine, işyerlerine, hissedarlarına tüm iletişim kanallarında global bir verimlilik sunacak.
MasterCard'ın dünya çapında milyonlarca tüketiciyi sembolize eden, içiçe geçmiş halkalardan oluşan şu anki logosu, bütün MasterCard markalı kartlarda ve dünya çapındaki bütün işyeri ve kart kabul noktalarında kullanılmaya devam edecek. MasterCard Worldwide, farklı markaları; MasterCard, Maestro, Cirrus, MasterCard Advisors markalarını desteklemeyi de sürdürecek. Şu anda 106 ülkede ve 49 dilde gösterilen MasterCard'ın sayısız ödüllü global 'priceless' reklam kampanyası da gösterime devam edecek.
Üç katmanlı iş modelini yansıtıyor
MasterCard tüketici markasının iç içe geçmiş kırmızı ve sarı halkalarının üzerine kurulan üç halkalı yeni kurumsal logo, şirketin üç katmanlı iş modelini yansıtıyor: franchisor (marka isminin kullandırılması), processor (işlemci) ve advisor (danışman).
MasterCard Pazarlamadan Sorumlu Başkanı Lawrence Flanagan, "Yeni kurumsal marka, küresel entegre yapıyı ve MasterCard'ın işyerlerine, tüketicilere ve hissedarlara bir değer sunmak amacıyla oluşturduğu vizyonu daha iyi yansıtmaktadır" dedi.