Medina: Tanıtım şart

Reklamcılar Derneği Başkanı Jeffi Medina, Türkiye'de markaların sayısının ülkenin kültürel zenginliğini tam olarak yansıtmadığını belirtti.

TRABZON - Reklamcılar Derneği Başkanı Jeffi Medina, Türkiye'de markaların sayısının ülkenin kültürel zenginliğini tam olarak yansıtmadığını belirtti.
Jeffi Medina, "Türkiye'nin önü açık, Türkiye Avrupa Birliği yolunda hızla ilerliyor. Ülkemizin önündeki en önemli potansiyel, yaratılmayı bekleyen markalarımız" dedi. Türkiye'nin başka bir sorununun da, kişi başına düşen tanıtım harcamaları olduğunu belirten Medina, "Türkiye'de kişi başına düşen reklam harcaması 30 dolar. Amerika'da bu rakam 590 dolar. Sıralamadaki dördüncü ülke Yunanistan. Yunanistan'da kişi başına düşen reklam harcaması 220 doları buluyor" dedi.