Metis'ten doğudaki öğrencilere destek

İSTANBUL - 1994 yılından bu yana hizmet veren Türkiye’nin en deneyimli yerel ve bağımsız çağrı merkezlerinden Metis Çağrı Merkezi, 2007’den beri sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştiriyor. Krizin etkilerinin yaşandığı bugünlerde, Metis Çağrı Merkezi için eğitime destek çalışmalarının ayrı yer tuttuğu belirtiliyor.
Metis İnsan Kaynakları ve Kalite Genel Müdür Yardımcısı Nadire Tunçay tarafından gerçekleştirilen son sosyal sorumluluk projesiyle Metis Çağrı Merkezi ve çalışanları sürdürdükleri bir yardım kampanyasıyla Şanlıurfa’nın Halfeti Köyü’nde bulunan Kantarma İlköğretim Okulu’na bilgisayar yazıcısının yanı sıra giysi ve bir okul kütüphanesi oluşturulabilmesi için kitaplık ve 500 adet civarında kitap bağışladı. 

‘Yardım projelerine devam edeceğiz’

Nadire Tunçay, proje süresince öğrencilerden birçok mektup aldıklarını ve bu mektupların Metis’i bu tarz yardım projelerine devam etme yönünde motive ettiğini söyledi.1994 yılında katma değerli çağrı merkezi hizmeti vermek amacıyla yeniden yapılanan Metis, 1995 yılında ilk kez müşterisinin yerinde telefonla teknik destek hizmetini vermeye başladı. 1997 yılında kurumlara yönelik yaptığı Telemarketing ve Telesales çalışmalarıyla da öncü kuruluşlardan biri olan Metis’te müşteri hizmetleri, teknik destek, satış öncesi ve satış sonrası destek hizmetleri, tele-pazarlama, tele-satış, şikayet yönetimi, veritabanı oluşturma/geliştirme, tele-anket, etkinlik ve kampanya yönetimiyle lojistik hizmetleri veriliyor. Müşterilerinin yüzde 90’ı uluslararası firmalardan oluşan Metis, verdiği hizmetleriyle yurtdışında da çeşitli kategorilerde birçok ödül almaya hak kazandı. (Radikal)