modaelinizde.com: Sabaha karşı Hakkâri'ye üç takım elbise sattık

modaelinizde.com: Sabaha karşı Hakkâri'ye üç takım elbise sattık
modaelinizde.com: Sabaha karşı Hakkâri'ye üç takım elbise sattık

Süleyam Orakçıoğlu, hedef kitle olarak zaman problemi yaşayan ve sürekli ekran başında çalışan internet kullanıcılarını düşündüklerini söyledi.

ORKA Group bünyesinde faaliyet gösteren www.modaelinizde.com günde 14 bin ziyaretçiye ulaştı. Süleyman Orakçıoğlu, 'Sabaha karşı Hakkâri'ye üç takım elbise sattık. 2010 yılı ciro hedefimiz 2 milyon 500 bin TL' dedi
Haber: ÇAĞRI?BİLGİN / Arşivi

İSTANBUL - ORKA Group bünyesinde faaliyet gösteren www.modaelinizde.com günde 14 bin ziyaretçiye ulaşarak internet sitesi dünyanın dört bir yanına satış yapmayı başardı. Süleyman Orakçıoğlu, modaelinizde.com’un 2010 ciro hedefini 2 milyon 500 bin TL olarak açıkladı. 

408 marka satılıyor
Süleyman Orakçıoğlu, İngiltere’de internet üzerinden yapılan satışların yüzde 47’lere ulaşmasını örnek alarak hayata geçirdikleri www.modaelinizde.com sitesiyle 408 markanın ürünlerini sattıklarını ve günde 14 bin ziyaretçinin siteye girdiğini söyledi.
Hedef kitle olarak zaman problemi yaşayan ve sürekli ekran başında çalışan internet kullanıcılarını hedeflediklerini söyleyen Orakçıoğlu, “Türkiye’nin her yerinden her saatte alışveriş imkânı sağlıyoruz. Sabaha karşı Hakkari’ye üç takım elbise sattık” dedi.
modaelinizde.com’un 2009 ciro hedeflerini 1 milyon 300 bin TL, 2010 hedeflerini 2 milyon 500 bin TL ve 2014 hedeflerini ise 15 milyon TL olarak açıklayan Orakçıoğlu, sitedeki fiyatların yüzde 5 ile yüzde 10 civarında daha ucuz olduğunu sözlerine ekledi.

Yüzde 56 taşradan
modaelinizde.com sitesine giren internet kullanıcıların, yüzde 56’sı büyük illerin dışından geliyor. En çok alışveriş yapan iller sırasıyla; İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana. İllerden siteye gelen ziyaretçi sayısına göre, hemen alışverişe dönen iller ise Niğde (yüzde 2.90), Kars (yüzde 1.45), Van (yüzde 1.25), Erzurum (yüzde 1.22) İçel (yüzde 1.03), Erzincan (yüzde 0.98) 7.Diyarbakır (yüzde 0.95), Muğla (yüzde 0.92), Malatya (yüzde 0.89), Çanakkale (yüzde 0.86). Siteye giren internet kullanıcıların en çok tercih ettiği ürün gurupları ise sırasıyla; gömlek, t-shirt, takım elbise, ceket, ayakkabı, iç giyim, kozmetik, pantolon, elbise ve triko. modaelinizde.com’dan alınan ürünlerin, beden değişim oranı yüzde 8.
modaelinizde.com’dan alışveriş yapanların yüzde 38’i kadın, yüzde 62’si ise erkek.
Ortalama her müşterinin, bir seferde verdiği sipariş sayısı üç adet ve ortalama 115 TL.
İnternet sitesinde en çok  (13:00-17:00)/(22:00-02:00) saatleri arasında alışveriş yapılıyor. modaelinizde.com’dan, Türk vatandaşlarının yaşadığı ve en çok alışveriş yapan ülkeler: Almanya, Danimarka, Rusya, İngiltere, Hollanda, Fransa, Azerbaycan, Bulgaristan, Belçika ve İsveç. 

Tween lider marka oldu
Orka Grup’un yurtdışında ‘koç başı’ olarak kapıları açmakta kullandığı markası Tween, geçen ay Las Vegas’ta düzenlenen dünyanın en büyük moda fuarı Magic’e hiçbir ücret ödemeden prestij markası olarak davet edilmişti. Avrupa’dan fuara davet edilen 20 marka arasına giren Tween, Kanada’nın en büyük distribütörlerinin dördünden teklif aldı. Süleyman Orakçıoğlu, “Önceleri Türk markaları moda fuarlarına katılma konusunda büyük zorluk yaşardı. Şimdi prestij markası olarak davet ediliyor. Dünyanın en iyi markaları ile aynı segmentte prestij markası olarak davet almak önemli bir gurur. Artik karar verici konuma geldik” dedi.

Azerbaycan’a damat smokini gitti
* Doğu takım elbiseyi seviyor.
* Tek seferde 5.750 TL’lik sipariş Muğla’dan geldi. Muğla’da yaşayan bir müşteri, tek seferde 24 parça sipariş vererek, toplam 5.750 TL’lik alışveriş yaptı.
* Azerbaycan’da bir müşteri, düğünü için smokin aldı, Türkiye’de ilk internet üzerinden smokini yurtdışına satıldı.
* 58 Parça kozmetik ürününü, tek seferde Bergama’ya gönderildi, müşteri, parfüm’den, makyaj ürünlerine kadar, geniş çeşitte tek seferde 58 parça kozmetik ürünü aldı.
* Amerika’da yaşayan bir müşteri, Newbalance ayakkabı aldı. Newbalance zaten Amerikan markası.
* Almanya’da yaşayan bir müşteri, üç Adet Koleston saç boyası aldı, toplam 35 TL’lik siparişe, 40 euro kargo ücreti ödeyerek sahip oldu.
* Erkek iç giyim ürünleri en çok Adıyaman’daki, kadın iç giyim ürünlerini de en çok Sivas’daki müşterilere satılıyor.
* Bayan hazır giyim ürünlerini en çok Hatay ve Bursa’daki müşteriler satın alıyor.
* Takım elbise en çok Erzurum’a gidiyor. Erzurum’da yaşayan müşteriler haftada 18 takım elbise alıyor.
* Almanya’daki gurbetçiler, en çok ayakkabı alıyor, mutlaka her siparişlerinin içinde bir ayakkabıya yer veriyorlar.

Damat ABD’ye ikinci adımını popçu Lady GaGa ile atacak
ORKA Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, grubun önde gelen markası Damat’ın küresel kriz ortamına rağmen başta ABD olmak üzere tüm dünyada hızla yayıldığını belirtti. Dünyaca ünlü Hip Hop’çu Akon adına hazırladıkları koleksiyonla girdikleri ABD pazarında, yine ünlü müzisyen Lady GaGa adına hazırlayacakları koleksiyon ile yol alacaklarını açıklayan Orakçıoğlu, “Bu projelerimiz büyüyerek devam edecek. Yaptığımız çalışmalar sonucunda Las Vegas fuarına ücretsiz katılım hakkı kazanan Avrupalı en iyi 20 markadan biri olduk” dedi.
Markalaşma ve dünyaya açılım konusunda uzun vadeli projeleri titizlikle hayata geçirdiklerini belirten Orakçıoğlu, “Amerika bitti demişlerdi ama biz Amerika’yı yeniden keşfettik” diye konuştu. Orakçıoğlu, ABD’nin yanı sıra Balkanlar ve Körfez ülkelerinde de mağaza açılışlarına devam edeceklerini ifade etti. “Üsküp, Kosova, Belgrad, Zagrep ve Tiran’da mağazalarımız sırayla açılacak” diye konuşan Orakçıoğlu, Dubai, Abu Dabi, Japonya, Kore ve İngiltere’de de  en seçkin mağazalarda yer aldıklarını, Endonezya, Singapur ve Malezya’nın da yolda olduğunu vurguladı.  Orakçıoğlu, “2009 yılında bizim için yurtdışında inanılmaz bir hareketlilik vardı. En son Rusya’da sadece 7 Fransız ve 11 İtalyan markasının ürünlerini satan bir grupla anlaştık ve fuarlarda stantlarımıza bile gelmeyen bu insanlar bizden mal almak için ayağımıza geldi” dedi.