Orion hayat verdi

Tekirdağ Çorlu'da bulunan, Trakya Bölgesi'nin tek alışveriş ve eğlence merkezi olan Orion'u yılda 4 milyon kişi ziyaret ediyor. 25 bin 500 metrekare kapalı alan üzerinde, 72 mağaza ile hizmet veren Orion Alışveriş Merkezi, Trakya için tam bir yaşam merkezi konumunda bulunuyor.
Haber: SATFİYE YUVA KİREÇCİ / Arşivi

İSTANBUL - Tekirdağ Çorlu'da bulunan, Trakya Bölgesi'nin tek alışveriş ve eğlence merkezi olan Orion'u yılda 4 milyon kişi ziyaret ediyor. 25 bin 500 metrekare kapalı alan üzerinde, 72 mağaza ile hizmet veren Orion Alışveriş Merkezi, Trakya için tam bir yaşam merkezi konumunda bulunuyor.
Hazır giyimden hediyelik eşyaya, saç bakımından parfümeriye, sinemadan bowling'e, kafeteryadan hipermarkete kadar pek çok ünlü markayı bünyesinde barındıran alışveriş merkezi 500 kişiye de istihdam sağlıyor. Merkezi haftada ortalama 300-350 bin kişinin ziyaret ettiğini söyleyen Orion Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Cemal Atasoy, "Eğitim ve gelir düzeyi yüksek bir kitle merkezimize gelip alışveriş yapıyor. Yıl içerisinde 4 milyon kişi merkezimizi ziyaret ediyor. Hedefimiz her yıl ziyaretçi sayısını yüzde 20 artırmak. Çünkü Sadece Tekirdağ'dan değil, Çanakkale, Kırklareli ve Edirne'den de insanlar gelip alışveriş yapıyor. Biz bu bölgede yaşayan yaklaşık 1 milyon kişiye hitap ediyoruz. Çünkü Trakya Bölgesi'nde bizim başka alternatifimiz yok" dedi.
Lojistik konumu avantaj
Lojistik konumu sayesinde 1999 yılında hizmete açılmasına rağmen Orion'un krizden etkilenmediğini belirten Atasoy, "Diğer şehirlerdeki alışveriş merkezlerinin aksine Orion kriz döneminde hiç müşteri kaybetmedi ve mağaza sayımızda herhangi bir azalma olmadı. Biz de iş ortağımız olan mağazaları mutlu etmek için kirayı sabitledik. Aktiviteleri artırdık ve kampanyalara ağırlık verdik. Bu sayede perakende sektörünün küçüldüğü bir dönemi büyüyerek atlatmayı bildik" diye konuştu.
Bugün YKM'den Koton'a, Desa'dan Adidas'a kadar birçok ünlü markayı bünyelerinde barındırdıklarını ifade eden Cemal Atasoy şöyle devam etti:
"20 yıldan bu yana perakende sektöründe çalışıyorum. Bölgeler ve insanlar farklı olsa da satın alma alışkanlıkları genelde aynı. Türkiye'nin neresinde olursa olsun insanların bir mağazadan aldığı ürün değişmiyor. Günümüzde tüketiciler alışveriş yaparken fiyatın yanı sıra kendilerine sağlayacakları maksimum faydayı da düşünüyor. Burada da müşteriye sunulan farklı hizmetler ön plana çıkıyor. Tüketici memnun kalırsa alışveriş ettiği yere ikinci üçüncü defa gidiyor." Atasoy, Orion'un sahibinin Mono Mimarlık olduğunu söyledi.