OTO TEST

Bir otomobili diğerinden farklı kılan 'şase dinamiği' bu otomobilde çok iyi. Test esnasında Chevrolet Captiva'yı ormandaki yangın...

Ödeyeceğiniz paranın karşılığını veriyor
Bir otomobili diğerinden farklı kılan 'şase dinamiği' bu otomobilde çok iyi. Test esnasında Chevrolet Captiva'yı ormandaki yangın yollarından, İzmir-Selçuk otobanına kadar değişen yol cinslerinde bayağı 'üzerek' kullandım. Captive benden 'sürüş dinamiği' olarak 10 numara aldı. Bu tip otomobillerde özellikle virajlarda bayılma, bir tarafa kayma isteği çok olur. Chevrolet Captiva'da hiç yok. Deneme için tam
90 derece bir viraja 90 klm. süratle girdim, problemsiz döndü. Şanzıman oranları iyi seçilmiş, otomatik kullanımın yanı sıra, isterseniz düz 'sıralı' olarak kullanabilirsiniz. Bazı 4X4'lerdeki gibi yol şartlarına göre manuel olarak düğmelere basmanız, kolları çekmeniz gerekmiyor.
Ön arka çekiş dağılımı, ön çekerden dört çekere geçmek vs. tamamen elektronik kontrol sistemi tarafından yapılıyor. Koltuk malzemeleri, işçiliği ve tasarımı daha iyi olabilirdi. Spor bir otomobilde koltuklarda 'yan destek' daha bariz olmalı. Kısaca, İngilizlerin dediği 'value for Money-paraya karşı değer' açısından, paranın çok iyi karşılığı.