Peugeot, Türkiye'de son üç yılın zirvesinde

Peugeot, Türkiye'de son üç yılın zirvesinde
Peugeot, Türkiye'de son üç yılın zirvesinde

Fransız marka, haziranda yeni crossover modeli 3008 ve coupe cabrio?su 308 CC?yi tanıtarak satışa sundu.

İSTANBUL - 2008 yılı toplamında yüzde 17 daralan toplam pazarda Peugeot, geçen yıla göre satış rakamlarını yüzde 6.5 artırarak yüzde 4.5 pazar payı elde etmişti. 2009 yılı başında pazar payını yüzde 6 seviyesine yükseltme hedefini açıklayan Peugeot, 2009 yılının ilk yarısında bu hedefine ulaştı. Özellikle haziran ayında gerçekleştirdiği son 3 yılın en yüksek satış rakamı olan 3 bin 717 adet ile Peugeot, 2009 yılının ilk 6 ayında toplam 15 bin 553 adet satış rakamına  ve yüzde 5.7 oranında pazar payına ulaştı.
2008 yılının ilk 6 aylık dönemine oranla satış rakamlarında yüzde 47.4 oranında artış gerçekleştiren Peugeot, başarısını geniş binek araç ürün gamı ve genç hafif ticarileriyle elde etti. Özellikle Bipper ve Partner modelleri bu başarıda büyük rol oynadı. Ayrıca, Peugeot markasının 2009 yılının ilk 6 ayında gerçekleştirdiği satışların yüzde 28’i Türkiye’de üretilen araçlardan oluştu.

Haziranda yüzde 90
2008 yılının haziran ayına oranla 2009 yılı haziran ayında satış rakamlarını yaklaşık yüzde 90 oranında artırarak neredeyse ikiye katlayan Peugeot, binek ve hafif ticari araç toplam pazarında gerçekleştirdiği 3 bin 717 adet satış rakamı ile haziran ayında yüzde 6.1 oranında pazar payı elde etti.
Peugeot, haziran ayında iki yeni ürünün lansmanını yaptı. Yeni croosover modeli 3008 ile farklı müşterilere ulaşmayı hedefleyen Peugeot, yeni 308 CC ile güçlü olduğu CC pazarında payını artıracak. (Radikal)