Reklam sektörünün en başarılılarına 11. Kırmızı Ödülleri KIRMIZI GECE

Reklam sektörünün en başarılılarına 11. Kırmızı Ödülleri
KIRMIZI GECE
Reklam sektörünün en başarılılarına 11. Kırmızı Ödülleri
KIRMIZI GECE
Reklam dünyasınını buluşturan Zorlu PSM'deki ödül törenininde Kıpkırmızı Bölge'yi Ümitköy Balıkçısı işiyle Fikirbaz/IOB alırken, Kıpkırmızı'nın sahibi Pera Boya işiyle TBWA İstanbul oldu.

Reklam ve dünyasının önemli isimlerinin buluştuğu 11. Kırmızı Ödülleri, pazartesi gecesi Zorlu PSM’de düzenlenen muhteşem bir törenle sahiplerine verildi.
2003 yılından bu yana basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının ve reklam verenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmek amacıyla düzenlenen törende büyük ödüller Kıpkırmızı Bölge’yi Ümitköy Balıkçısı işiyle Fikirbaz/IOB alırken, Kıpkırmızı’nın sahibi Pera Boya işiyle TBWA İstanbul oldu.
Her yıl kendini yenileyen Kırmızı’nın, 11. yaşında Kırmızı Bölge ve Kırmızı Ödülleri tören organizasyonu ilk defa bir arada gerçekleştirdi. Her iki yarışmada, ajanslar toplam 70 kategoride birincilik ve iki büyük Kıpkırmızı Ödülü için yarıştılar. Yine bu yıl ilk defa 16 aya çıkarılan başvuru süresinin tamamlanmasının ardından Bölge ve İstanbul jüri toplantıları gerçekleştirildi. Jüri Başkanlığını Vietnam Reklam Ajansı kurucusu Tibet Sanlıman’ın yaptığı toplantılarda Bölgeden 35 ajansın 285 reklam içeren 232 başvurusu ve İstanbul’dan 59 ajansın 818 reklam içeren 668 adet başvurusu değerlendirildi. Çok renkli anların yaşandığı Ankara ve İstanbul’daki toplantılar 20 saatten uzun sürdü.

2 saatte canlı kırmızı

Ödül gecesi canlı olarak düzenlenen Radikal Canlı Kırmızı yarışmasında, katılımcıların 2 saat içerisinde hazırladığı eskizler davetlilerin oylamaları sonucunda değerlendirildi ve dereceye girenler birbirinden değerli ödüller kazandılar.
Reklamcılık Vakfı ve Kırmızı Ödülleri iş birliğiyle bu yıl 6.’sı düzenlenen, sadece üniversitelerin güzel sanatlar ve işletme fakülteleri 3. ve 4. sınıf öğrencilerine açık olan Genç Kırmızı‘da bu yıl 28 üniversiteden 277 güzel sanatlar ve iletişim fakültesi öğrencisi, 108 reklamla yarıştı. Akademisyenler jürisinin belirlediği en başarılı ilk yüzde 10’a giren finalistin ilk 3’ünü Kırmızı Jürisi seçti.
Törende konuşma yapan Hürriyet İcra Kurulu Başkanı Ahmet Özer; “İletişim dünyasının neresinde olursa olsun fikir, kendini en iyi basın ilanı ile gösterir. Katılan herkese teşekkür eder, ödül alan ajansları kutlarım.” dedi.

Yaratıcılığa teşvik


HÜRRİYET Yönetim Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı; basında reklam ve yaratıcılığın gücünden bahsederek, “Reklam sektörü her geçen gün daha da gelişiyor ve bu bağlamda ortaya koyulan çalışmalar, yazılı basında yaratıcılığı teşvik ediyor. Katılımlarınız için çok teşekkür ederiz” dedi. Türkiye ’de ilk defa canlı reklam alanlarının kurulduğu ödül törenin sponsorluğunu Ağaoğlu, BMW, Dove, Ikea, Msc Cruise, Teknosa ve Yandex yaptı. Ebru Akel’in sunuculuğunu yaptığı gecede davetliler, ödül töreninin ardından düzenlenen partide sahne alan Four in the Pocket grubu ve DJ Doğuş Çabakçor’un müzikleriyle eğlendiler.

bigPara.com