Renault memnuniyeti gizli anketle ölçüyor

Renault, geleceğin Laguna'sını ürün ve hizmet kalitesi yönlerinden sınıfının en iyi üç modeli arasında konumlandırmak için dünya çapında bir planı uygulamaya koyuyor.

İSTANBUL - Renault, geleceğin Laguna'sını ürün ve hizmet kalitesi yönlerinden sınıfının en iyi üç modeli arasında konumlandırmak için dünya çapında bir planı uygulamaya koyuyor. Renault Satış ve Satış Sonrası Hizmetleri Mükemmellik Planı ile müşteri memnuniyetine yönelik 20 kritere uyulması öngörülüyor.
Renault-Nissan Başkanı Carlos Ghosn tüm dünyadaki Renault şebekesinden gelen 20 bin temsilciye, hizmet kalitesinin önemini hatırlatarak planı uygulamaya geçirmişti. Renault bu çerçevede her ay, 4 bin müşteri yle yeni araç satışları hakkında, 32 bin müşteriyle de satış sonrası konusunda anketler yapıyor. Bu anketlere satış ve satış sonrasıyla ilgiyi kriterlerin uygulanıp uygulanmadığının denetlenmesini sağlayan gizli müşteri anketleri eklendi. 2006'da, Fransa'da satış sonrasıyla ilgili de 2 bin 500 gizli müşteri anketi yapıldı.