Şeker: Reklamsız olmuyor

Beyaz et tüketiminin, kuş gribi sonrasında düşmesiyle zarara uğrayan şirketler, tüketimi artırmak için reklam kampanyalarına ağırlık veriyor.

BANDIRMA - Beyaz et tüketiminin, kuş gribi sonrasında düşmesiyle zarara uğrayan şirketler, tüketimi artırmak için reklam kampanyalarına ağırlık veriyor. Balıkesir'in Bandırma ilçesinde kurulu Şeker Piliç A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Emre Bor, ulusal televizyon kanallarına reklam vererek, tüketimi artırmayı hedeflediklerini söyledi. Reklam kampanyasına 2006 ve 2007 için toplam 5 milyon dolarlık bütçe ayırdıklarını anlatan Bor, "Beyaz etle ilgili reklam kampanyalarından sonra üretimimiz arttı. Bu artışın süreceğini ümit ediyoruz" diye konuştu.