Sony: Türkiye'de daha çok harcıyoruz

Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi, Türkiye'ye 2002'ye kadar kadar çok dar çevreden yaklaştıklarını ve şimdi daha görünür olmak için beş kat fazla para harcadıklarını belirterek...

İSTANBUL - Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi, Türkiye'ye 2002'ye kadar kadar çok dar çevreden yaklaştıklarını ve şimdi daha görünür olmak için beş kat fazla para harcadıklarını belirterek, "Önümüzdeki üç yılda Türkiye'de bir kez daha iki kat büyümeyi hedefliyoruz" dedi. 7'nci Pazarlama Zirvesi'nde konuşan Noohi, birkaç yıl öncesine kadar Avrasya bölgesinde Sony ürünlerinin üçüncü kişilerce getirildiğini, ancak attıkları yeni adımlarla artık tek sağlayıcının Sony olacağını belirterek "Ürünlerimizi yerelleştirmeye de başladık ki Türk tüketicisi ürünleri sanki kendileri için tasarlanmış gibi kullanabilsinler" diye konuştu.
Video kameralara Türkçe menü
Mohsen Noohi Japonya'da tasarlanan Türkçe klavyeli Vaio'nun (diz üstü bilgisayar) yakında geleceğini belirterek şunları söyledi:
"Video kameralara da Türkçe menü koyduk. 35 ilde 80 Sony merkezine ulaştık. Arçelik ile dağıtımda işbirliği yaptık. 30 kişilik bir ekip ticari pazarlamayı değiştirip geliştirmek için özel olarak çalışıyor. Biz artık büyük gururla Türkiye'de Sony isteyenlerin sayısının diğerlerine göre çok daha yüksek olduğunu söyleyebiliyoruz. Önümüzdeki üç yılda Türkiye'de bir kez daha iki kat büyümeyi hedefliyoruz."